در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مهارت های ایجاد محیط بازی خود را با یادگیری خودکار سازی تولید Dungeon و Maze با وحدت و مخلوط کن افزایش دهید.
عنوان اصلی : Master Procedural Maze & Dungeon Generation
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه مایک
به یک بلندر یا Unity Refresher نیاز دارید؟
به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید
تماس با H3D
سوالات متداول
ایجاد یک ماز اولیه:
تعریف دیوارها و راهروها
خزیدن مست
چالش های خزیدن
قرار دادن دیوار مرزی
کاوش در ماز به عنوان یک شخصیت اول شخص
کاوش الگوریتم های ماز:
شمارش همسایه ها
الگوریتم پریم های تصادفی
ژنراتور ماز ویلسون قسمت 2
ژنراتور پیچ و خم ویلسون قسمت 3
ژنراتور پیچ و خم ویلسون قسمت 4
پیچ وخم جستجوی اول عمق بازگشتی قسمت 1
Maze جستجوی اول عمق بازگشتی قسمت 2
ایجاد قطعات ماز مدولار در بلندر:
مقدمه ای بر بخش ماز
به هر حال ماژولار چیست؟
تنظیم بلندر و افزونه ها
Origins و Auto Mirror
تماشای عادات نادرست
چالش میان بخش
صادرات و تست در یونیتی
نویسندگی برای سرعت بخشیدن به صادرات
مواد مرجع
نمای کلی سطح جزئیات
جزئیات متوسط - مراقب زمان خود باشید
تثبیت سایه و افزودن مواد
مدیریت واردات مواد
نمای کلی خط لوله اصلی
افزودن جزئیات بیشتر
ساخت نور
بخش پیچ و خم به پایان رسید
ساخت برنامهای ماز با داراییهای مدولار:
آماده سازی مدل ها برای قرار دادن
قرار دادن یک قطعه با کد
الگوهای قرار دادن قطعات عام
الگوها و جایگذاری برای همه قطعات
موقعیت های شروع برای شخصیت بازیکن
ایجاد قطعات سیاه چال در بلندر:
مقدمه ای بر بخش سیاه چال
نمای کلی مواد
نمای کلی نوع بافت
نورپردازی صحنه خود با HDRI
وارد کردن تصویر به عنوان هواپیما
صادرات با بافت
مسدود کردن قطعات شما
رفع مشکلات اکنون نه بعد
تست قطعات آزمایشی ما
ساخت ستون
افزودن جزئیات دیوار
افزودن جزئیات به قطعات دیگر
نگاه کردن به همه چیز با هم
نمای کلی نقشه برداری UV
باز کردن یک مش باز
باز کردن یک مش بسته
آینهکاری و سنجاق UV
باز کردن بسته بندی بقیه صحنه
ساخت قطعه سقف طاق
صادرات، آزمایش و تعمیر
ساخت لامپ ویکتوریایی
قطعات سقف اضافی
چالش قطعات سقفی
بررسی، نامگذاری و صادرات
بخش انتهای سیاه چال
ساخت برنامه ریزی یک سیاه چال با دارایی های مدولار:
تعویض قطعات
ساخت اتاق
تعریف قطعات اتاق مدولار
قرار دادن قطعات اتاق
قرار دادن دیوارها
ایجاد ستون ها و درها
واردات ستونها و درهای جدید
ستون های موقعیت یابی
موقعیت ستون بیشتر
قرار دادن ستون ردیابی
افزودن درگاه ها
Z-Fighting
تولید چند طبقه:
برچسب گذاری ماژول های نقشه قسمت 1
برچسبگذاری ماژولهای نقشه قسمت 2
کد بازسازی برای ماژولهای Plug & Play
ایجاد منهول قسمت 1
ایجاد منهول قسمت 2
ایجاد راه پله قسمت 1
ایجاد پلکان قسمت 2
قرار دادن منهول ها بین سطوح
گسترش اتصالات سطح برای همه سطوح
چالش چند طبقه سیاه چال
آماده شدن برای آفست یک ماز
محاسبه افست ماز
ایجاد راهروها:
الگوریتم مسیریابی A* قسمت 1
الگوریتم مسیریابی A* قسمت 2
الگوریتم مسیریابی A* قسمت 3
الگوریتم مسیریابی A* قسمت 4
الگوریتم مسیریابی A* قسمت 5
چالش راهرو A*
راهروهای بین مازها
پله های بیشتر
Brute Force Stairwell Placement Part 1
Brute Force Stairwell Placement Part 2
پروژه نهایی با چالش ها:
پروژه نهایی قسمت 1
پروژه نهایی قسمت 2
پروژه نهایی قسمت 3
پروژه نهایی قسمت 4
پروژه نهایی قسمت 5
پروژه نهایی قسمت 6
پروژه نهایی قسمت 7
پروژه نهایی قسمت 8
کلمات پایانی:
چند کلمه پایانی از پنی
اکنون کجا؟
Master Procedural Maze & Dungeon Generation
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Learn Game Artificial Intelligence in Unity Visual Scripting
Build a Tower Defence Game with Unity and Blender
راهنمای مبتدیان برای انیمیشن سازی در Unity
Blender Python
Blender Python
آموزش استفاده از هوش مصنوعی در Unity
Build a Tower Defence Game with Unity and Blender
Master Procedural Maze & Dungeon Generation