در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یک دانش برتر از رندر سخت افزاری شیدر Vertex از گرافیک 3D را توسعه دهید.
عنوان اصلی : Learn OpenGL with Python for Graphics and Games
سرفصل های دوره :
مقدمه:
به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید
سه بعد، بردارها و مختصات دکارتی
نمایش رنگ
سوالات متداول
شروع به کار:
معرفی pygame
مبانی برنامه نویسی OpenGL
نمایش نشانه های ستاره
Primitives گرافیک پایه:
امتیازات و توابع ترسیم
نقشه های ترسیم با ماوس
نقشه های نقشه برداری بین سیستم های مختصات
خطوط رسم قسمت 1
خطوط نقاشی قسمت دوم
رسم نمودار با خطوط
صرفه جویی در یک نمودار خط به یک فایل داده
بارگیری یک خط از یک فایل داده
چند ضلعی
گرافیک لاک پشت:
برنامه نویسی لاک پشت
چرخش و حرکت لاک پشت
طراحی یک سیستم L
سیستم های تابع تکراری قسمت 1
سیستم های تابع تکراری قسمت 2
کار با مش ها:
ساختار مش
ایجاد یک کلاس مکعب
بارگیری یک مش از یک فایل
نمایش مش مشبک
طراحی در 3D:
فضاهای مختصات
تنظیم تغییرات مشاهده
حرکت و هدف دوربین
دوربین زنده حرکت می کند
دوربین زنده چرخش
حساسیت حرکتی ماوس
تجسم گرایش جهانی
تحولات اعمال شده:
تحولات ابتدایی
درباره ماتریس صحبت کنید
Matrices در تحول
ترجمه
ترجمه مش
ترجمه در پرواز
چرخش
چرخش مش
پوسته پوسته شدن
خواص تحولات مداوم
بهینه سازی نقاشی در Pyopengl:
انعطاف پذیری برای انعطاف پذیری
تست بنیاد موتور
OpenGL Shader Language
shadatypes
کامپایل کد شیدر
اولین بار شیدر رأس بخش 1
اولین بار شیدر رأس بخش 2
کار با چندین رأس
کار با چند رنگ
بازگشت مش
عبور لباس
جنبش دوربین و ماتریس:
ماتریس برای تحولات
انجام تحولات
ماتریس چشم انداز
یک دوربین جدید
کار با طرح بندی و modelViews در Shaders Vertex
افزودن تحولات به مش
ایجاد محورهای جهانی با شیدرهای رأس
تنظیم رول دوربین ناخواسته
محدود کردن زاویه زمین
ایجاد اشیاء 3D:
ایجاد یک شی 3D
بارگیری یک فایل OBJ
reacing scaling و چرخش
چرخش، چرخش و چرخش بیشتر
انیمیشن متحرک با تحولات
تبدیل تمام مش
ترجمه و مقیاس سازی در زمان واقعی
چراغ:
normals
بارگذاری vertex normals و UVS
اضافه کردن چراغ به شیدرهای Vertex
عبور از normals vertex
Lights، Diffuse و Lights
بیشتر در چراغ های خاص
منابع چندگانه نور بخش 1
منابع چندگانه چندگانه قسمت 2
بافت:
UVS
بافت
Shaders با بافت
بازی با ارزش UV
BLENDING
سفارشی سازی سایه ها:
بارگیری سایه ها از یک فایل
بازسازی کلاس مش
با توجه به دوربین و نور
یکپارچه سازی یک شیدر دوم و متفاوت
چندین چراغ
پروژه نهایی
کلمات نهایی:
برخی از کلمات نهایی از پنی
کجا تا به حال؟
Learn OpenGL with Python for Graphics and Games
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Master Procedural Maze & Dungeon Generation
بررسی مکانیک بازی با Python
Blender Python
آموزش ساخت یک بازی دونده در Unity
آموزش استفاده از هوش مصنوعی در Unity
Build a Tower Defence Game with Unity and Blender
Learn Game Artificial Intelligence in Unity Visual Scripting
فیلم یادگیری کدنویسی با زبان C#
مهارت های طراحی و توسعه محیط بازی در Unity, Blender
Blender Python