در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر شما به دنبال ایجاد تولید سینمایی آماده تولید با استفاده از قدرت موتور Unreal، این کارگاه برای شما است. بیکاکلی از طریق کل فرایند ایجاد سینمایی با استفاده از ابزار Sequencer قدرتمند در موتور Unreal، شروع به بررسی نیازهای پروژه قبل از پریدن به ایجاد عکس های مورد نیاز آغاز می کند. شما تکنیک هایی را برای جلوگیری از ایجاد عکس ها در سطح بازی کشف خواهید کرد، در حالی که همیشه اصول سینمایی را در ذهن دارید.
حرکت به عکس های قهرمان، بیل یک شخصیت را به سطح معرفی می کند، جایی که مایا به منظور هدایت انیمیشن به گردش کار معرفی می شود. در طول این فرایند، لایحه خط لوله خود را به اشتراک می گذارد که کمک می کند تا انیماتورها را به طور آزادانه در مایا تحریک کند، در حالی که صحنه های خود را در غیر واقعی به روز می کنند.
بخش نهایی این کارگاه تمامی عکس ها را در غیر واقعی و لایحه نشان می دهد که چگونه فریم ها را برای ویرایش وی در Premiere ارائه می دهد. او تکنیک های آزمایش شده و آزمایش شده خود را نشان می دهد که به هنرمندان کمک می کند تا تلاش های خود را به حداکثر برسانند در حالی که یک گردش کار سازمان یافته و کارآمد را حفظ می کنند.
عنوان اصلی : CINEMATIC PRODUCTION TECHNIQUES USING THE UNREAL ENGINE SEQUENCER
سرفصل های دوره :
01 بررسی و مسدود کردن عکس ها
02 ایجاد عکس های ایجاد
03 ایجاد عکس های قهرمان
04 یک شخصیت در مایا
05 خرابی و زمان بندی
06 اجرای دارایی های سینمایی در غیر واقعی
07 اصلاح انیمیشن در مایا
08 Finalizing Shots در غیر واقعی
09 عکس های کامپایل شده و ویرایش نهایی در Premiere
Cinematic Production Techniques Using The Unreal Engine Sequencer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.