در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این دوره به شما آموزش خواهد داد که چگونه از نظر خدمات و پیچیدگی کسب و کار از یک دیدگاه طراحی انسانی محور فکر کنید.
آنچه که شما یاد می گیرید
این دوره برای رهبران سازمانی ساخته شده است تا بتوانید ارزش را بهتر درک کنید این طراحی می تواند به سازمان ها برسد. در این دوره، طراحی خدمات: جلسات اجرایی، شما یاد خواهید گرفت که فکر می کنم فکر می کنم فکر می کنم متفکران طراحی موفقیت آمیز خدمات موفق. اول، شما دنیای طراحی خدمات را کشف خواهید کرد، به چه معنی است و ارزش آن را به ارمغان می آورد. بعد، تجسم پیچیدگی را کشف خواهید کرد و نحوه استفاده از روش هایی مانند نقشه برداری سفر می تواند به هماهنگی تیم ها کمک کند و انسجام ایجاد کند. در نهایت، شما خواهید آموخت که چگونه در مورد طراحی خدمات در زمینه ارزش کسب و کار صحبت کنید. هنگامی که با این دوره به پایان رسید، شما باید مهارت ها و دانش خود را از آنچه طراحی خدمات، چگونه کار می کند، و آنچه لازم است برای شروع این مکالمات برای فعال کردن آن در داخل سازمان خود داشته باشید.
عنوان اصلی : Service Design: Executive Briefing
سرفصل های دوره :
طراحی خدمات: نمای کلی
درک طراحی خدمات
ارزش طراحی خدمات
فعال کردن طراحی سرویس در داخل سازمان شما
Service Design: Executive Briefing
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.