در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این دوره به شما آموزش خواهد داد که چگونه یک سفر کاربر را از شناسایی شخصیت ها و درک احساسات خود برای درک اهداف و انتظارات خود به شما آموزش دهد.
آنچه شما یاد می گیرید
نقشه برداری سفر به طور صحیح ساده است. در این دوره، نقشه خدمات طراحی کاربر طراحی خدمات، شما در مورد کاربران خود یاد خواهید گرفت و درک آنچه که آنها نیاز دارید و انتظار می رود، شما شخصیت ها و شخصیت های متناوب را کشف خواهید کرد. بعد، احساسات خود را در طول سفر کشف خواهید کرد. در نهایت، شما اهداف و انتظارات کاربران را کشف خواهید کرد. هنگامی که شما با این دوره به پایان رسید، مهارت ها و دانش کاربران و اهداف و انتظارات آنها نیاز به ارائه یک سفر کاربر دارید.
عنوان اصلی : Service Design User Journey Mapping
سرفصل های دوره :
مرور دوره
انواع طراحی خدمات
شخصیت چیست؟
انواع مختلفی از افراد
تحقیق برای شناسایی افراد
سوالات برای شناسایی افراد
نمونه های شخصی
ارزیابی افراد متناوب
درک احساسات کاربر
سفر کاربر در طراحی خدمات
سفر کاربر
چگونه برای ایجاد یک نقشه سفر کاربر
تجربه کاربر و قصد و انتظارات
طراحی کاربر مرکز و تجربه کاربر
هدف کاربر
کاربر انتظارات
تعاملات برای درک قصد کاربر و انتظارات
Service Design User Journey Mapping
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.