وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

الگوهای طراحی Python

سرفصل های دوره

آنچه شما
یاد می گیرید این که آیا شما یک توسعه دهنده پیتون با تجربه هستید یا فقط شروع به کار می کنید، داشتن راه حل های آماده برای استفاده در Toolkit شما کار خود را ساده تر و رضایت بخش تر می کند. در این دوره، الگوهای طراحی پایتون Playbook، شما یاد خواهید گرفت که به طور موثر از الگوهای طراحی شی گرا در پایتون استفاده کنید. اول، شما ریشه های الگوهای طراحی و کاربرد آن را به پروژه های برنامه نویسی تمام اندازه ها کشف خواهید کرد. بعدا، بسیاری از الگوهای طراحی شده را که در کتاب الگوهای طراحی شده به خوبی شناخته شده است، کشف کنید. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه این الگوها را برای حل مشکلات دنیای واقعی که در کسب و کار و سازمان های هر اندازه رخ می دهد، اعمال کنید. هنگامی که شما با این دوره به پایان رسید، شما مهارت ها و دانش برنامه های Python Object-Oriented مورد نیاز برای ساخت برنامه های پایدار، قابل نگهداری و قابل انعطاف را خواهید داشت.

عنوان اصلی : Python Design Patterns Playbook

سرفصل های دوره :

01 مروری بر دوره:
001 بررسی اجمالی دوره
02 مقدمه:
001 معرفی الگوهای طراحی
002 دیدن نمونه های دنیای واقعی
003 درک طبقه بندی الگوهای طراحی
004 تنظیم محیط کاری شما
005 تعریف و استفاده از رابط ها در پایتون
خلاصه ماژول 006
03 الگوهای خلاقیت: کارخانه:
001 معرفی الگوی کارخانه
002 مثال انگیزشی
003 با استفاده از الگوی کارخانه ساده
004 با استفاده از الگوی کامل کارخانه
خلاصه ماژول 005
04 الگوهای خلاقیت: کارخانه چکیده:
001 معرفی الگوی کارخانه انتزاعی
002 مثال انگیزشی
003 درک الگوی کارخانه انتزاعی
004 با استفاده از الگوی کارخانه انتزاعی در پایتون
005 مرور الگو
05 الگوهای خلاقیت: سازنده:
001 معرفی الگوی سازنده
002 مثال انگیزشی
003 پیاده سازی الگوی سازنده
خلاصه ماژول 004
06 الگوهای خلاقیت: نمونه اولیه:
001 مقدمه ای بر الگوی نمونه اولیه
002 درک شبیه سازی کم عمق
003 اجرای شبیه سازی عمیق
004 با استفاده از یک مدیر نمونه اولیه
خلاصه ماژول 005
07 الگوهای خلاقیت: Singleton:
001 معرفی الگوی Singleton
002 نسخه ی نمایشی: استفاده از یک رویکرد بصری
003 درک چالش ها و ساختار الگوی تک
004 نسخه آزمایشی: پیاده سازی یک کلاس پایه Singleton
005 نسخه ی نمایشی: استفاده از متاکلاس
006 نسخه ی نمایشی: استفاده از اجرای جایگزین MonoState
خلاصه ماژول 007
08 الگوهای ساختاری: آداپتور:
001 معرفی الگوی آداپتور
002 نسخه ی نمایشی: یک مثال انگیزشی
003 درک الگوی آداپتور شی
004 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی یک آداپتور شی
005 نسخه ی نمایشی: درک و پیاده سازی یک آداپتور کلاس
خلاصه ماژول 006
09 الگوهای سازه ای: پل:
001 معرفی الگوی پل
002 نسخه ی نمایشی: توسعه یک سیستم اشتراک با استفاده از یک پیاده سازی ساده
003 نسخه ی نمایشی: افزودن پشتیبانی برای تخفیف
004 درک مشکلات پیدا شده و نگاهی به الگوی پل
نسخه 005: Refactoring با استفاده از الگوی پل
006 نسخه ی نمایشی: افزودن پشتیبانی برای پیشنهادات ویژه
خلاصه ماژول 007
10 الگوی ساختاری: ترکیبی:
001 معرفی الگوی ترکیبی
002 نسخه ی نمایشی: یک مثال انگیزشی
003 درک الگوی ترکیبی
نسخه 004: Refactoring با استفاده از الگوی ترکیبی
005 بررسی پیامدهای الگوی ترکیبی و خلاصه ماژول
11 الگوی ساختاری: دکوراتور:
001 معرفی الگوی دکوراتور
002 نسخه ی نمایشی: استفاده از کلاس های فرعی
003 نسخه ی نمایشی: استفاده از ویژگی ها
004 درک الگوی دکوراتور
005 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی الگوی دکوراتور
الگوی دکوراتور 006 در مقابل دکوراتورهای پایتون
خلاصه ماژول 007
12 الگوی سازه ای: نما:
001 معرفی الگوی نما
002 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی ساده
003 UML نما
004 نسخه ی نمایشی: نما
خلاصه ماژول 005
13 الگوی ساختاری: Flyweight:
001 معرفی الگوی Flyweight
002 نسخه ی نمایشی: تلاش برای پیاده سازی ساده
003 کاوش ساختار الگوی Flyweight
004 نسخه آزمایشی: Refactoring با استفاده از الگوی Flyweight
خلاصه ماژول 005
14 الگوی ساختاری: پروکسی:
001 معرفی الگوی پروکسی
002 نگاهی به انواع پروکسی
003 نسخه ی نمایشی: یک مثال انگیزشی
004 درک ساختار الگوی پروکسی
نسخه 005: Refactoring با استفاده از الگوی پروکسی
006 با توجه به پیامدهای الگوی پروکسی
15 الگوی رفتاری: استراتژی:
001 معرفی الگوی استراتژی
002 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی ارسال سفارش با استفاده از یک رویکرد ساده لوحانه
003 تجسم ساختار الگوی استراتژی
نسخه 004: Refactoring با استفاده از الگوی استراتژی
005 درک مزایای الگوی استراتژی
006 نسخه نمایشی: استفاده از تغییرات
خلاصه ماژول 007
16 الگوی رفتاری: دستور:
001 معرفی الگوی فرمان
002 نسخه ی نمایشی: یک مثال انگیزشی
003 درک الگوی فرمان
004 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی الگوی فرمان
005 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی واگرد
خلاصه ماژول 006
17 الگوی رفتاری: حالت:
001 معرفی الگوی ایالت
002 استفاده از سبد خرید به عنوان مدل
003 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی سبد خرید با استفاده از یک رویکرد ساده لوحانه
004 درک الگوی حالت
005 نسخه نمایشی: Refactoring با استفاده از الگوی حالت
006 پیامدها و خلاصه
18 الگوهای رفتاری: مشاهده گر:
001 معرفی الگوی مشاهدهگر
002 نسخه ی نمایشی: تلاش برای پیاده سازی ساده
003 Undersالگوی مشاهده گر
004 نسخه ی نمایشی: بازسازی با الگوی مشاهده گر
005 بررسی نتایج و افشای یک اشکال
006 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی الگوی دکوراتور با استفاده از مدیران زمینه
خلاصه ماژول 007
19 الگوهای رفتاری: بازدیدکننده:
001 معرفی الگوی بازدیدکننده
002 نسخه ی نمایشی: افزودن یک گزینه چاپ زیبا
003 درک الگوی بازدیدکننده
004 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی الگوی بازدید کننده
005 نسخه نمایشی: Refactoring Get Oldest
006 پیامدها و خلاصه
20 الگوی رفتاری: زنجیره مسئولیت:
001 معرفی الگوی زنجیره مسئولیت
002 نسخه ی نمایشی: یک پیاده سازی ساده لوحانه
003 درک الگوی زنجیره مسئولیت
004 نسخه ی نمایشی: پیاده سازی الگوی زنجیره مسئولیت
005 نسخه ی نمایشی: کاوش در یک پیاده سازی متفاوت
خلاصه ماژول 006
21 الگوهای رفتاری: میانجی:
001 معرفی الگوی واسطه
002 نسخه ی نمایشی: یک مثال انگیزشی
003 درک الگوی میانجی
نسخه 004: Refactoring با استفاده از الگوی واسطه
005 یادگیری پیامدهای میانجی
خلاصه ماژول 006
22 الگوی رفتاری: یادگاری:
001 معرفی الگوی یادگاری
002 نسخه ی نمایشی: تلاش برای اجرای ساده بازی Save and Restore
003 درک الگوی یادگاری
نسخه 004: Refactoring با استفاده از الگوی یادگاری
خلاصه ماژول 005
23 الگوی رفتاری: صفر:
001 معرفی الگوی پوچ
002 نسخه ی نمایشی: یک مثال انگیزشی
003 نسخه نمایشی: Refactoring با استفاده از الگوی پوچ
خلاصه ماژول 004
24 الگوی رفتاری: الگو:
001 معرفی الگوی الگو
002 نسخه ی نمایشی: تلاش برای پیاده سازی ساده
003 درک الگوی الگو
004 یادگیری ساختار الگوی الگو
005 نسخه آزمایشی: Refactoring با استفاده از الگوی الگو
خلاصه ماژول 006
25 الگوی رفتاری: Iterator:
001 معرفی الگوی Iterator
002 نسخه آزمایشی: تکرار بر روی کارمندان و ادارات
003 درک الگوی Iterator
نسخه 004: Refactoring با استفاده از Iterator
نسخه 005: تکرار با استفاده از مولدهای پایتون
006 پیامدها و خلاصه
26 الگوهای رفتاری: مترجم:
001 معرفی الگوی مترجم
002 مرور زبان‌های خاص دامنه محبوب
003 تعریف گرامرهای رسمی با استفاده از Backus Normal Form
004 ایجاد یک DSL برای ساخت تخم مرغ های مخلوط
005 درک الگوی مترجم در UML
006 نسخه آزمایشی: پیاده سازی Scrambled Eggs DSL
007 پیامدهای الگوی مترجم
خلاصه ماژول 008
خلاصه دوره 27:
001 مروری بر این دوره
002 اعتبار در جایی که اعتبار سررسید است
003 SOLID
004 خودتان را تکرار نکنید
005 با استفاده از کلاس های پایه انتزاعی پایتون
006 سایر الگوهای طراحی
007 متشکرم!

نمایش سرفصل های انگلیسی

Python Design Patterns Playbook

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 27340
حجم: 476 مگابایت
مدت زمان: 253 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1400
الگوهای طراحی Python
الگوهای طراحی Python 1
الگوهای طراحی Python 2
الگوهای طراحی Python 3
الگوهای طراحی Python 4
الگوهای طراحی Python 5
الگوهای طراحی Python 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید