در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برای تکرارهای خدمات مشتری، داشتن مهارت های مکالمه و دانستن نحوه صحبت با مشتریان (و چگونه با آنها صحبت نکنید!) برای انجام کار شما بسیار مهم است. در این دوره، Instructor Noah Fleming مهارت هایی را که بیشترین نیاز به مشتریان خود را دارید، پوشش می دهد. نوح توضیح می دهد که چگونه برای پیدا کردن لحن درست و نحوه خواندن وضعیت می تواند به شما کمک کند تا به مشتری حساس باشید. او در مورد راه هایی که مثبت بودن و شخصیت به مشتری اجازه می دهد احساس راحتی و اشاره می کند، اشاره می کند که خلاصه تر اغلب مهمتر از عمق در مکالمات مشتری است. نوح به شما نشان می دهد که چگونه گفتگو را در مورد نتایج و نحوه توقف صحبت کردن و شروع به گوش دادن به شما نشان می دهد. او سوالاتی را برای پرسیدن، قدرت زبان بدن، قاتلان مکالمه ای که شما باید اجتناب کنید، و راه هایی برای رسیدگی به مکالمات دشوار را پوشش می دهد. نوح با یک توصیف خوشبختی از چگونگی پیگیری کردن یکی از بهترین چیزهایی که می توانید در هنگام صحبت با مشتریان انجام دهید، به پایان می رسد.
عنوان اصلی : Talking to Customers
سرفصل های دوره :
مقدمه:
معرفی
1. اصول صحبت کردن با مشتریان:
TONE MATIONS
زبان خود را صحبت کنید
نگرش مثبت و شخصیت
Brevity بیش از عمق
تمرکز بر نتایج
2. اضافه کردن ارزش و اجتناب از MISHAPS:
توقف صحبت کردن و شروع به گوش دادن
سوالات درست را بپرسید
قدرت زبان بدن
اجتناب از قاتلان مکالمه
3. پایان دادن به یک یادداشت بالا:
دست زدن به مکالمات دشوار
دنبال کردن
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Talking to Customers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.