در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
درایور های بسیاری برای مدرنیزاسیون خدمات میزبانی، مانند تمرکز جدید بر تجربه مشتری، ابزار و کانال های جدید، و نیاز به خدمات چابک بهتر با شرکت های دیجیتال امروز هماهنگ شده است. هرچند تحولات میز خدمات پیچیده است و نیاز به آماده سازی و اجرای عالی دارد. در این دوره، David Pultorak مشاور مدیریت مدیریت فناوری اطلاعات، به شما یک نگاه بالا در مورد نحوه آماده سازی و موفقیت اجرای یک پروژه مدرنیزاسیون میز خدمات را می دهد. دیوید به شما کمک می کند تا بدانید که یک میز خدمات مدرن به نظر می رسد، از جمله خدمات چابک (و سطح خدمات و دوره ها)، کانال ها و فرآیندها، معیارها، داشبورد ها و گزارش ها، و بهبود چابک رانده شده است. او پوشش می دهد چرا این امر بسیار مهم است که میز خدمات خود را به یک مدرن تبدیل کنید و به شما ایده هایی در مورد چگونگی انجام این کار بدهید. دیوید بیش از روش های چابک کار می کند و همچنین ابزارهای مدیریت تجربه کاربر مانند NexThink، Alternity، HappySignals و Callminer را مورد بحث قرار می دهد.
عنوان اصلی : Modernizing the Service Desk
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مدرنیزه کردن میز خدمات
آنچه شما باید بدانید
1. ویژگی های میز مدرن خدمات:
میز خدمات مدرن
خدمات
کانال ها
مردم
فرآیندهای
ابزار
2. تحول خدمات مدرن:
تبدیل به یک میز خدمات مدرن
اجرای خدمات چابک، سطوح و دوره ها
حرکت به معیارهای مبتنی بر تجربه و مدیریت
متریک متعادل و مدیریت مدیریت قابل مشاهده
چرخه های بهبود تدریجی مداوم را آغاز کنید
پیاده سازی حرکت شیب فضیلت
ایجاد یک پیوستگی تجربه خوب
3. پیشرفت میز خدمات چابک:
افزایش سرعت خدمات
به چه کسی تماس بگیرید
ریشه های نگرش ریشه
به تعریف درست انجام شده
کاهش مسائل تخلیه TX مانند عمر باتری
کاهش تعداد دستبندها
انجام آنچه بچه های سرد انجام می دهند
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Modernizing the Service Desk
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.