در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید چگونه به پیکربندی و مدیریت هیئت مدیره JIRA، سپس شیرجه رفتن به چگونگی تخته ها و پروژه ها مربوط به یکدیگر. کشف چگونگی مدیریت مسائل و حرکت آنها بین پروژه ها، و همچنین به همین دلیل مهم است که پیگیری معیارهای کسب و کار و چابک برای پروژه های خود را. به علاوه، راه رفتن از طریق چگونگی ایجاد داشبورد ها و نحوه ضمیمه کردن ابزارها به آنها. Note: برای بررسی سایر دوره های دانشگاه آتلاسیا در مورد گردش کار Jira، گزارش دهی، اتوماسیون، و موارد دیگر، اینجا کلیک کنید.
عنوان اصلی : Managing Jira Projects: 2 Managing Boards
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مرور دوره
1. مدیریت هیئت مدیره:
مدیریت هیئت مدیره
Lab: Cloud Company-Managed
2. هیئت مدیره و پروژه ها:
تخته ها و پروژه ها
Lab: Cloud Company-Managed
3. مدیریت مسائل:
مدیریت مسائل
Lab: Cloud Company-Managed
4. گزارش ها و داشبورد:
گزارش ها و داشبورد
Lab: Cloud Company-Managed
Managing Jira Projects: 2 Managing Boards
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدیریت پروژه های JIRA : مقدمه
مدیریت پروژه ها بوسیله JIRA
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud : پروژه، هیئت مدیره، و مسائل
مدیریت پروژه های JIRA : مفاهیم و ویژگی های مفید
مدیریت پروژه ها با JIRA : مدیریت هیئت مدیره
مدیریت پروژه های JIRA : مفاهیم و ویژگی ها
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud: مباحث پیشرفته
مدیریت پروژه چابک با JIRA Cloud : فرآیند Lean و چابک