در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یک تغییر عمیق در حال انجام است از محصولات، خدمات و پشتیبانی از عملکردی، و پشتیبانی از استراتژی جامع تر مشتری تجربه. تجربه مشتری (CX) یک رویکرد جامع به چرخه عمر مشتری است، از قبل از فروش، به تجربه مشتری با محصولات یا خدمات خود، به تجربه خود را در هنگام نیاز به حمایت، به وفاداری و ارزش عمر. در این دوره، استراتژی مشتری شناخته شده در سطح جهانی و کارشناس مدیریت براد کلیولند به شما نشان می دهد که چگونه برای ایجاد، حفظ و ادامه دادن به بهبود تجربه مشتری. براد چگونگی ارتباط دیدگاه و اهداف شما و نحوه تعامل کارکنان خود را در ایجاد موفقیت CX را پوشش می دهد. او توضیح می دهد که چگونه ارزش استراتژیک گوش دادن را افزایش می دهد، به داستان مشتری خود و ایجاد یک فرهنگ از حمایت مشتری کمک می کند. براد با راه هایی که می توانید در حرکتی ایجاد کنید تا بتوانید از سرمایه گذاری ها حمایت کنید و جهت خود را نمودار کنید.
عنوان اصلی : Customer Experience Leadership
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تجربه مشتری (CX) به نظر می رسد؟
1. رویکرد خود را ایجاد کنید:
ایجاد درک گسترده ای از تجربه مشتری
دیدگاه و اهداف خود را تعریف و ارتباط دهید
ساخت بر پایه ای از مشارکت کارمند
2. گوش کن و پاسخ دهید:
صدای استراتژی مشتری را اجرا کنید
ایجاد شاخص های عملکرد کلیدی
ارزش استراتژیک خدمات مشتری را افزایش دهید
3. آموزش و طراحی:
به داستان مشتری خود بگویید
ساخت داشبورد های خود را
شکل فرآیندهای پشتیبانی و فن آوری ها
4. الهام بخش و نوآوری:
ساخت فرهنگ حمایت مشتری
تلاش برای مشارکت در نوآوری محصول و خدمات
استفاده از حکومتداری برای نوآوری
5. ساخت در حرکت:
پشتیبانی از سرمایه گذاری ها
به دنبال بالاترین سطح رهبری
Customer Experience Leadership
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش محاسبه بازگشت سرمایه ROI خدمات مشتریان
Customer Service Strategy
Measuring the Value of Customer Service
Customer Service: Motivating Your Team
Customer Service: How to Manage Your Customer Queues
رهبری اجرایی خدمات مشتری
Quality Standards in Customer Service
Using AI in Customer Service
آموزش انگیزه دادن به تیم های خدمات مشتریان
رهبری تجربه مشتری