در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این عنوان، جلوه های بصری ارشد هنرمند Robby Branham یک مرور کلی از گردش کار های زمین را در Houdini 17 طرفه فراهم می کند. گره های ارتفاع Houdini Houdini در عمق نشان داده شده است تا نشان دهد که چگونه زمین را از ابتدا ایجاد کنید. تکنیک های ماسک برای ایجاد سطوح منحصر به فرد و لایه ای استفاده می شود. راه اندازی و تکنیک های تکثیر زمین برای ایجاد مناظر بزرگ نشان داده شده است. انواع مختلفی از مناظر از جمله یک کوه برفی، یک دهانه شهاب سنگ، تراس کشاورزی و بیشتر ایجاد می شود. بافت و سایه زنی زمین در داخل مانتر Houdini انجام می شود و شبکه های سایه دار RedShift برای اضافه کردن جزئیات رنگ و میکرو به سطوح زمین استفاده می شود. Houdini ساخته شده در کامپوزورت آموزش داده شده است برای ایجاد نقشه های بافت دقیق برای زمینه ارتفاع با استفاده از ویژگی های ساخته شده از گره های فرسایش آموخته شده است. رابی نشان می دهد داده های ماهواره ای اکسپلورر زمین و نحوه ایجاد زمین از داده های موجود در دنیای موجود. پراکندگی درختی و گردش کار تصادفی پوشیده شده است که استفاده از ویژگی های گره میدان ارتفاع را برای تکمیل ظاهر طبیعی مناظر می گیرد. رابی، زمین هنر پوشش را از ابتدا در آموزش از طریق ایجاد مش، بافت، سایه، رندر، رندر، و طرح بندی ایجاد می کند. کامپوزیت Cover Nuke کامپوزیت در سراسر روند کل شات، از مفهوم، پیشگویی، ایجاد دارایی، ایجاد زمین، طرح، نور، روشنایی، رندر و ترکیب نهایی شکسته شده است.
عنوان اصلی : HOUDINI TERRAIN TECHNIQUES CREATING LANDSCAPES
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
Overview 01
02 مبانی - زمینه های ارتفاع
03 اصول اولیه - ماسک
04 آب
05 terracing
06 جزیره جمجمه
07 Uppoilth Crater
08 اطلاعات زمین
09 بافت و سایه
10 پوشش هنر - آمادگی و استراتژی
11 پوشش هنر - کاشی زمین
12 Cover Art - Texturing With Compos
13 Cover Art - Shading
14 Cover Art - پراکندگی
15 Cover Art - Layout، Lighting، Rendering
16 Cover Art - Compositing
17 جایزه - صادرات داده های زمین
HOUDINI TERRAIN TECHNIQUES CREATING LANDSCAPES
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.