در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider - Eric Keller
01. مقدمه
02. مروری بر آناتومی پایه عنکبوت
03. استفاده از ZBrush ZSpheres برای جلوگیری از عنکبوت
04. مش عنکبوتی را به ابزارهای فرعی تقسیم کنید
05. شکلهای عنکبوت را درشت کنید
06. فرم های Head را اصلاح کنید
07. بخش های پاها را اصلاح کنید
08. چشم و قسمت های دهان عنکبوت را تعریف کنید
09. اتمام مجسمه سازی عنکبوت ZBrush
10. یک توپولوژی عنکبوت کم پلی در مایا ایجاد کنید
11. مختصات بافت UV عنکبوت را در مایا ایجاد کنید
12. جزئیات سطح عنکبوت را در ZBrush مجسمه سازی کنید
13. الگوی رنگ خز عنکبوت را در ZBrush چند رنگ کنید
14. نقشه های بافت و جابجایی عنکبوت را از ZBrush صادر کنید
15. نقشه های جزئیات عنکبوت را در Substance Painter بپزید
16. اسکلت بیرونی عنکبوت را در Substance Painter رنگ کنید
17. صادرات بافت عنکبوتی از Substance Painter
18. عنکبوت جهنده را در ZBrush قرار دهید
19. نور و نمای اولیه عنکبوت را در مایا ایجاد کنید
20. مواد Spider's Redshift را در مایا راه اندازی کنید
21. گره های خز Yeti را برای شکم عنکبوت ایجاد کنید
22. نقشه های بافت رنگی را روی خز شکم اعمال کنید
23. Yeti را برای برهنه ها برای سر عنکبوت ایجاد کنید
24. خز یتی را روی عنکبوت اصلاح کنید و سایه بزنید
25. خرابی رندر نهایی Spider Redshift
Modeling and Rendering a Realistic Jumping Spider - Eric Keller
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره یادگیری کامل Maya 2019
ZBrush for Jewelry Designers
Introduction To Maya 2023: Volume 3
مدل سازی موجودات با ZBrush & Marmoset
Introduction To Maya 2023: Volume 1
Creature Modeling With Zbrush & Marmoset Toolbag
ZBrush for Jewelry Designers: Understanding ZBrush Geometry
Introduction To Maya 2023: Volume 2