در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور بافت سازی یا همان Texturing بازی ها را در Substance Designer انجام دهید. مدرس دوره مباحث را به زبانی ساده و در حین کار بر روی پروژه های واقعی به شما عزیزان یاد میدهد.
عنوان اصلی : Texturing Sci-fi Game Assets in Substance Designer
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
ایجاد نقشه معمولی بر اساس Off Linework
اکسترود کردن پانل ها با ابزار Bevel
توسعه گردش کار نقشه برداری عادی
افزودن لایهها به نقشهبردار معمولی ما
افشای پارامترهای نرمال نقشه
بررسی نقشه نرمال نهایی
پخت داده های مش
ایجاد مواد پایه فلزی
نمونهبرداری از گره سهسطحی
ایجاد ماده رنگ پایه
اضافه کردن Striping به مواد
تعدیل لایه راه راه ما
ایجاد مواد پایه شیشه ای
افشای پارامترها بر روی مواد پایه
ترکیب مواد
ساخت بانک برگردان ما
قرار دادن عکس برگردان
اضافه کردن نور تابشی
ایجاد فرسودگی و پارگی
ایجاد گره اصلی
بهینه سازی گره اصلی
بافت پهپاد را شروع کنید
تکمیل بافت پهپاد و برجک
بررسی مدل های نهایی
Texturing Sci-fi Game Assets in Substance Designer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.