در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم با Substance Painter آشنا شده و رندر کردن فیزیکی در آن را یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Physically-based Rendering in Substance Painter
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
آماده سازی مش ما در 3ds Max
راه اندازی پروژه ما مواد نقاش
ایجاد مواد پایه
ایجاد ماسک اضافی
ایجاد یک کانال انتشار دهنده
جزئیات مواد رنگ شده و فلزی
تکمیل مواد دقیق ما
اضافه کردن جزئیات به چرخ ها و لاستیک ها
جزئیات لوله اگزوز
با استفاده از یک ابزار سفارشی به جزئیات صندلی
افزودن جزئیات به داشبورد
استفاده از عملکرد شابلون قلم مو برای افزودن برگردان
اضافه کردن یک کانال Opacity
افزودن اثر کثیفی جهانی و ایجاد ابزار ذرات سفارشی
ایجاد یک پیش تنظیم صادراتی برای کیسه ابزار Marmoset 2
راه اندازی Marmoset Toolbag 2 Scene
Physically-based Rendering in Substance Painter
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.