در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش قدم به قدم کدنویسی به زبان جاوا 11 را یاد گرفته و همراه با مدرس دوره در پروژه های واقعی تجربه و تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Java 11+ Essential Training
معرفی
چه نوع نرم افزاری می توانید بسازید؟
چه چیزی میخواهید بدانید
1. جاوا چیست؟
تاریخچه جاوا را کاوش کنید
اصول و اجزای جاوا
سینتکس پایه جاوا را کاوش کنید
مدیریت حافظه و جمع آوری زباله
یک محیط توسعه را انتخاب کنید
2. با جاوا شروع کنید
JDK را روی ویندوز نصب کنید
JDK را روی macOS نصب کنید
IntelliJ IDEA را نصب و پیکربندی کنید
کدهای ساده جاوا را در JShell تست کنید
کد جاوا را به کد بایت کامپایل کنید
آرگومان ها را به یک برنامه کنسول منتقل کنید
از اسناد Java API استفاده کنید
3. اعلام و مدیریت متغیرها
با متغیرهای اولیه کار کنید
مقادیر اولیه را اعلام و اصلاح کنید
متغیرهای شی را اعلام و مقداردهی اولیه کنید
مقادیر ارز را با BigDecimal مدیریت کنید
تبدیل مقادیر بین انواع عددی
عملگرهای ریاضی و کلاس ریاضی
مقادیر درست و نادرست بولی را مدیریت کنید
مقادیر کاراکترها را به صورت اولیه مدیریت کنید
اطلاعات بیشتر در مورد اپراتورهای جاوا
4. مقادیر رشته را مدیریت کنید
مقادیر رشته را اعلام و مقداردهی اولیه کنید
یک رشته از چندین مقدار بسازید
فایل های تمرین را از GitHub کلون کنید
تبدیل مقادیر اولیه به رشته
مقادیر عددی را به صورت رشته قالب بندی کنید
رشته ها را با متغیرهایی درون یابی کنید
مقایسه مقادیر رشته
مقادیر رشته را تجزیه کنید
مقادیر رشته را از ورودی کاربر دریافت کنید
چالش: یک ماشین حساب ساده
راه حل: یک ماشین حساب ساده
5. جریان برنامه را مدیریت کنید
شرایط را با if-else ارزیابی کنید
شرایط را با کیس سوئیچ ارزیابی کنید
بلوک های کد حلقه ای ایجاد کنید
ایجاد کد قابل استفاده مجدد با متدها
روش های اضافه بار ایجاد کنید
آرگومان ها را با مرجع در مقابل مقدار منتقل کنید
6. اشکال زدایی و رسیدگی به استثنا
اشکال زدایی با IntelliJ IDEA
موارد استثنا را با try/catch مدیریت کنید
چندین بلوک گیر ایجاد کنید
اشیاء را با منابع try-with ببندید
چالش: یک ماشین حساب پیچیده تر
راه حل: یک ماشین حساب پیچیده تر
7. کلاس های سفارشی ایجاد کنید
کلاس های سفارشی را اعلام و استفاده کنید
سازماندهی کد با بسته ها
فیلدها و متدهای نمونه ایجاد کنید
چند متد سازنده را اعلام کنید
از فیلدهای استاتیک به عنوان ثابت استفاده کنید
انواع Enum را اعلام و استفاده کنید
8. کار با ارث
در مورد ارث
کلاس ها را گسترش دهید و متدها را نادیده بگیرید
از اشیاء به عنوان انواع فوق العاده آنها استفاده کنید
9. مدیریت مجموعه داده ها
مقادیر را در آرایه های ساده ذخیره کنید
آرایه های قابل تغییر اندازه را با لیست ها مدیریت کنید
جفتهای کلید-مقدار را با Maps مدیریت کنید
نتیجه
مراحل بعدی
Java 11+ Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آشنایی با روند تکنولوژی
آموزش کار با Google Maps در App های Android
Android Development Essential Training: The User Interface with Kotlin
کورس یادگیری کدنویسی برای Android 12
آموزش مدیریت داده ها در برنامه نویسی Android
آموزش ساخت یک برنامه یادداشت برداری با Android
آموزش جامع Visual Basic
آموزش طراحی و کدنویسی رابط کاربری ( User Interface ) در برنامه نویسی Android
بررسی و آشنایی با Android Q
آموزش کدنویسی Object, API ها در Java