در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی تکنیک هایی را یاد می گیرید که به کمک آن ها خواهید توانست تجربه های عالی و لذت بخش برای مشتری هایتان ایجاد کنید.
عنوان اصلی : Thomas A. Stewart and Patricia O'Connell on Designing and Delivering Great Customer Experience
معرفی
خوش آمدی
طراحی خدمات چیست؟
1. طراحی خدمات چه کاری می تواند برای شما انجام دهد: ایجاد رابطه با مشتری شما
آه و اوس
تعامل حیاتی با مشتری
یک تجربه منسجم ایجاد کنید
2. از تابلو نقاشی تا اتاق هیئت: سفر شما
معدل طراحی خدمات شما چیست؟
روی صحنه و پشت صحنه
هشت سوال
نتیجه
مراحل بعدی
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.