در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم با امکانات و ابزارهای ریگینگ و انیمیشن سازی در مایا 2019 آشنا شده و استفاده از آن ها را در پروژه های واقعی تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Maya 2019 Fundamentals: Rigging and Animation
بررسی اجمالی دوره
نمای کلی ماژول
شغل هنرمند تقلب
ایجاد اتصالات برای جلوی پهپاد
ایجاد Root Joint
نامگذاری مفاصل
ایجاد اتصالات برای دفع کننده جلو
ایجاد مفاصل برای Mid Repulsor
مفاصل آینه کاری
شروع فرآیند پوست اندازی
پایان دادن به پوست
نمای کلی ماژول
درک IK و FK
تنظیم دستگیره IK برای عقب انداز جلو
تنظیم IK Handle برای Mid Repulsor
ایجاد اولین منحنی کنترل
منحنی های کنترل کپی و نامگذاری
ایجاد منحنی های کنترل برای لنزها
ایجاد منحنی های کنترل پنل
خلاصه ماژول
نمای کلی ماژول
ایجاد منحنی های کنترل دفع کننده جلو
پایان دادن به منحنی های کنترل دافع
ایجاد منحنی های کنترل نهایی
رنگ کدگذاری Cruves کنترل
ایجاد یک ویژگی سفارشی
با استفاده از Set Driven Key
اتمام سیستم اسلاید دافع
اتمام فرآیند فرزندپروری منحنی کنترل
سازماندهی صحنه
خلاصه ماژول
نمای کلی ماژول
ارجاع به سکوی بدون سرنشین
تنظیم تنظیمات انیمیشن
شروع انیمیشن
با استفاده از ویژگی کش Maya 2019
مسدود کردن در نوبت اول
متحرک سازی پهپاد در میان کوچه
مسدود کردن در بخش آخر
پایان بخش آخر
نمای کلی ماژول
استفاده از ویرایشگر نمودار برای اصلاح حرکت هواپیماهای بدون سرنشین به جلو
اصلاح بیشتر حرکت پهپاد
پایان نیمه اول انیمیشن
جلا دادن بخش پایانی
افزودن انیمیشن به اسلاید Repulsor
افزودن انیمیشن به Repulsors
متحرک سازی لنزها
خلاصه ماژول
Maya 2019 Fundamentals: Rigging and Animation
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.