در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش با نرم افزار طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری UXPin آشنا شده و قدم به قدم ساخت دارایی های گرافیکی طراحی را بوسیله این برنامه یاد می گیرید.
عنوان اصلی : UXPin: Design Sprints and Reviews
معرفی
سرعت های طراحی موثر و بررسی های ذینفعان را مدیریت کنید
آنچه شما باید بدانید
1. مقدمه ای بر گردش کار طراحی
گردش کار طراحی
نصب و پروژه اولیه
2. ایجاد دارایی در UXPin
مروری بر ابزار طراحی
یک صفحه نمایش بسازید
صفحه دوم را نهایی کنید
استفاده از متغیرها در طراحی
با تعاملات بازی کنید
3. با یک سیستم طراحی کار کنید
مقدمه ای بر سیستم های طراحی
با رنگ ها و تایپوگرافی کار کنید
با دارایی ها و الگوهای UI کار کنید
سیستم طراحی را به اشتراک بگذارید
4. اعتبار سنجی طرح ها
تجربه نمونه اولیه را کاوش کنید
نمونه اولیه را به اشتراک بگذارید
بازخورد جمع آوری کنید و تکرار کنید
نمونه اولیه را با ابزار spec نهایی کنید
نتیجه
مراحل بعدی
UXPin: Design Sprints and Reviews
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ضروری Unity 3D 2021
JavaScript: Classes
آموزش ساخت سیستم سبد خرید بوسیله Framer X
آموزش پیشرفته NPM
فیلم یادگیری کامل GraphQL
آموزش طراحی UI/UX با برنامه UXPin
آموزش Prototyping یا همان نمونه سازی بوسیله InVision Studio
Building RESTful APIs with Node.js and Express
کورس یادگیری کار با امکانات Max در نرم افزار Ableton Live
دوره یادگیری کامل Framer X و طراحی UX با آن