در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

در این مجموعه آموزش با نرم افزار طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری UXPin آشنا شده و قدم به قدم ساخت دارایی های گرافیکی طراحی را بوسیله این برنامه یاد می گیرید.
عنوان اصلی : UXPin: Design Sprints and Reviews
معرفی
سرعت های طراحی موثر و بررسی های ذینفعان را مدیریت کنید
آنچه شما باید بدانید
1. مقدمه ای بر گردش کار طراحی
گردش کار طراحی
نصب و پروژه اولیه
2. ایجاد دارایی در UXPin
مروری بر ابزار طراحی
یک صفحه نمایش بسازید
صفحه دوم را نهایی کنید
استفاده از متغیرها در طراحی
با تعاملات بازی کنید
3. با یک سیستم طراحی کار کنید
مقدمه ای بر سیستم های طراحی
با رنگ ها و تایپوگرافی کار کنید
با دارایی ها و الگوهای UI کار کنید
سیستم طراحی را به اشتراک بگذارید
4. اعتبار سنجی طرح ها
تجربه نمونه اولیه را کاوش کنید
نمونه اولیه را به اشتراک بگذارید
بازخورد جمع آوری کنید و تکرار کنید
نمونه اولیه را با ابزار spec نهایی کنید
نتیجه
مراحل بعدی
UXPin: Design Sprints and Reviews
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

Sketch: Style Guides and Asset Libraries

آموزش پک کردن و Deploy نمودن برنامه ها در زبان Java

آموزش برنامه نویسی Android : کار با Widget ها

Creating Optimized Graphics for the Web

آموزش ساخت App های Full-Stack به کمک React, Spring

آموزش ساخت سیستم سبد خرید بوسیله Framer X

Unity 2023 Essential Training

از React به React Native
-main-resized.jpg)
Docker برای توسعه دهندگان

آموزش ساخت محاوره با محیط پیشرفته در واقعیت مجازی با Unreal
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها