در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اگر شما همیشه می خواستید شخصیت متحرک 3D خود را ایجاد کنید، این دوره برای شماست. با استفاده از نرم افزار Blender منبع باز و برنامه رنگ Krita، مربی Darrin Lile از طریق هر مرحله از روند عبور می کند. او با ایجاد ظاهر شخصیت شروع می شود، نشان می دهد که چگونه تصاویر مرجع را به ارمغان بیاورید، بافت ها را برای لباس ها ایجاد کنید، استخوان های شخصیت را ایجاد کنید و موهای شخصیت خود را ایجاد کنید، برش دهید و سبک کنید.
Darrin سپس به فرآیند انیمیشن می رسد، نشان می دهد که چگونه یک ویدیو مرجع را در رابط Blender، حرکات شخصیتی متحرک ایجاد کنید و انیمیشن همگام سازی لب را برای یک مسیر گفتگو ایجاد کنید. او دوره را با اضافه کردن موسیقی و جلوه های صوتی به پایان می رساند، سپس انیمیشن نهایی را به یک فایل ویدئویی ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید ایجاد جدید خود را به اشتراک بگذارید.
عنوان اصلی : Create an Animated Character in Blender 2.9
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ایجاد یک شخصیت متحرک در مخلوط کن 2.9
آنچه شما باید بدانید
وارد کردن تصاویر مرجع
1. مدل سازی شخصیت:
شروع ماسک حلقه
تکمیل ماسک حلقه
کشیدن صورت به 3D
تنظیم چهره و اضافه کردن چشم
اکسترود کردن پیشانی و بالای سر
ایجاد پشت و سمت سر
گردن گردن
ایجاد گوش
ایجاد دهان درونی
تنظیم لب ها و اکسترودر زبان
شروع لثه ها
مدل سازی دندان های بالا
پایان دادن به دندان ها
Extruding Torso
مدل سازی پاها
ایجاد اسلحه
ایجاد یک انگشت
اکسترود کردن دست
اتصال انگشت شست
Extruding پا
پایان دادن به پا
2. مدل سازی لباس:
ایجاد پیراهن
مدل سازی شورت
شروع کفش
ادامه کفش
پایان دادن به کفش
ایجاد shoelaces
Sculpting جوراب
3. نقشه برداری UV:
آماده سازی مدل برای نقشه برداری UV
UV نقشه برداری پیراهن
UV نقشه برداری لباس
UV نقشه برداری پاها و اسلحه
UV نقشه برداری سر
سازماندهی نقشه UV
UV نقشه برداری چشم و دندان
4. مواد و بافت:
ایجاد مواد
شروع نقشه رنگ
کار بر روی نقشه رنگ
تولید یک نقشه معمولی در Krita
بافت چشم
شروع به رنگ بافت
بافت نقاشی جزئیات پوست
نقاشی freckles
نقاشی پیراهن راه راه
5. ایجاد مو:
شروع موهای شخصیت
بافت مو
برش و شانه کردن مو
ایجاد ابرو
6. جعل شخصیت:
قرار دادن مفاصل دکل
تنظیم اتصالات انگشت
قرار دادن مفاصل صورت
ادامه مفاصل صورت
مدل سازی پلک ها
تنظیم مفاصل پلک ها
تکمیل Metarg
تنظیم هماهنگی دستگاه
لایه های نصب و اشیاء کنترل
اصلاح اشیاء کنترل
اتصال دستگاه
والدین چشم، مو و دندان ها
تنظیم وزن کاراکتر
اختصاص وزن به پا
پایان دادن به وزن پا
تنظیم وزن لگن
اختصاص وزن برای انگشتان دست
اختصاص وزن برای بازو
تنظیم وزن صورت
ایجاد یک کلید شکل برای چشم چشمک زدن
تست دکل
7. انیمیشن شخصیت:
تنظیم رابط کاربری برای انیمیشن
شروع تماس با مخاطب
ادامه موقعیت های تماس
موقعیت های تماس بیشتر
UPS، DOWNS، و کاشت پا
کار بر روی پا
بازوها، انگشتان، شانه ها و سر
انیمیشن موج
ایجاد یک فحش و چشم چشمک زدن
شروع انیمیشن همگام سازی لب
ادامه دادن با انیمیشن Lip-Sync
ایجاد یک تست رندر
تنظیم تنظیمات نهایی
با استفاده از ویرایشگر گراف
تثبیت وزن شلوار
اضافه کردن موسیقی و صدا FX
رندر انیمیشن نهایی
نتیجه گیری:
سخن پایانی
Create an Animated Character in Blender 2.9
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Create a Victorian Room with Blender and Substance Painter
آموزش ساخت کاراکترهای انیمیشن سازی شده در Blender 2.9
Blender Strategies for Modeling and Texturing
Blender 3 Motorcycle Creation
موتور سیکلت کاپیتان آمریکا را با Blender بسازید
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender
Blender Strategies for Modeling and Texturing
Create a Classic Speedster with Blender
فیلم یادگیری کامل UV Mapping در Blender
یک اتاق سبک ویکتوریایی را با Blender and Substance Painter بسازید