در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مخلوط کن را هنگام ایجاد یک محیط دقیق مناسب برای انیمیشن یا بازی ها بیاموزید.
عنوان اصلی : Create a Victorian Room with Blender and Substance Painter
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تنظیم یک شکل مرجع
مدل سازی مبلمان:
آغاز میز قهوه
ادامه میز قهوه
تمام میز قهوه
مدل سازی میز پایانی
تکمیل میز پایانی
راه اندازی صندلی بازو
اصلاح شکل صندلی بازو
با استفاده از ابزار مسیر
ایجاد پانل های جلویی صندلی بازو
تکمیل صندلی بازو
راه اندازی صندلی غذاخوری
ایجاد پایه های صندلی غذاخوری
مدل سازی پشتی صندلی غذاخوری
تکمیل صندلی غذاخوری
شروع مبل چسترفیلد
تمام مبل چسترفیلد
ایجاد صندلی چسترفیلد
شروع میز
افزودن کشوها به میز
اتمام میز
شروع صندلی میز
ایجاد بالشتک های صندلی میز
مدل سازی پایه های صندلی میز
تکمیل صندلی میز
شروع میز دیواری
ایجاد کشوها و پایه های میز دیواری
اتمام میز دیوار
شروع صندلی کناری
کار روی پایه های صندلی کناری
تکمیل صندلی کناری
شروع جدول پایانی
تکمیل جدول پایانی
مدل سازی اتاق :
استفاده از Walk Navigation
مسدود کردن در دیوارها و پانل ها
مدل سازی مانتل شومینه
ادامه شومینه
با استفاده از Boolean Modifier
قرار دادن شومینه در اتاق
ایجاد درب باز و راهرو
کار بر روی جزئیات دیوار
افزودن High Windows
تکمیل پانل های چوبی
تکمیل کادرهای پنجره
نقشه برداری از مبلمان UV:
ابزارهای اساسی نقشه برداری UV
نقشه برداری UV میز قهوه
آزمایش و سازماندهی نقشه UV
نقشه برداری UV از میز گرد
شروع نقشه UV برای جدول پایانی
اتمام جدول پایانی
نقشه برداری UV میز دیواری
نقشه برداری UV صندلی غذاخوری
تکمیل صندلی پشتی بالا
نقشه برداری UV صندلی بازو
نقشه برداری UV صندلی میز
نقشه برداری UV روی میز
اتمام میز
نقشه برداری UV مبل
نقشه برداری UV صندلی Chesterfield
تکسچر کردن مبلمان با نقاش مواد:
مشکلات احتمالی هنگام صادرات
مشکلات احتمالی هنگام پخت
تراز کردن دانه های چوب میز قهوه
صادر کردن نقشه های بافت از Substance Painter
با استفاده از ابزار رنگ آمیزی Vertex Blender
افزودن بافت ها بر اساس نقشه شناسه رنگ
تنظیم رنگ های Vertex برای صندلی غذاخوری
تکسچر کردن صندلی غذاخوری
استفاده از مواد به جای رنگ های راس
استفاده از لایه های رنگ در Substance Painter
اتمام میز دیوار
دو روش مجسمه سازی Blender's
مجسمه سازی چروک های صندلی میز
پخت یک نقشه معمولی در بلندر
استفاده از Baked Normal Map در Substance Painter
استفاده از الگوی تست UV سفارشی
تکسچرینگ میز در نقاش مواد
تکسچر کردن صندلی بازو
تکسچر کردن جدول پایانی
آماده سازی مبل برای صادرات
تکسچر کردن مبل چسترفیلد
نقاشی کردن مناطق مشکل در نقشه معمولی
استفاده از متریال هوشمند در Substance Painter
تکسچرینگ میز گرد کوچک
نقشه برداری UV اتاق :
شروع نقشه برداری UV اتاق
نقشه برداری از شومینه با اشعه ماوراء بنفش
نقشه برداری UV دیوارها
تکمیل نقشه های UV اتاق
تکسچر کردن اتاق :
صادرات و پخت اتاق
تکسچر کردن اتاق
استفاده از بافت ها در اتاق
صادرات بافت اتاق
استفاده از بافت های اتاق در بلندر
ایجاد لوازم جانبی و تزئینات:
ایجاد فرش
نقشه برداری UV قالب گیری تاج
تکسچرینگ قالب گیری تاج
استفاده از کریتا برای بافتن نقاشی ها
ایجاد قفسه های کتاب
ایجاد کتاب های عتیقه
استفاده از موتور فیزیک بلندر برای پوشاندن یک پتو
مدل سازی پنجره های شیشه ای سرب دار
نورپردازی و رندر صحنه:
تنظیمات رندر و مواد انتشار دهنده
نورهای کاربردی و تنظیمات دوربین
ایجاد مواد شیشه ای پنجره
افزودن نور به صحنه
ایجاد نور حجمی
تنظیمات رندر و ویژگی های نور
ایجاد شبیه سازی آتش سریع
تنظیم صحنه برای رندر
ارائه یک انیمیشن
استفاده از ویرایشگر دنباله ویدیوی Blender
متحرک سازی پخش کننده ضبط در حال چرخش
افزودن انتقال و رندر
افزودن موسیقی
متشکرم!
Create a Victorian Room with Blender and Substance Painter
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یک شخصیت متحرک را در Blender 2.9 ایجاد کنید
آموزش ساخت کاراکترهای انیمیشن سازی شده در Blender 2.9
موتور سیکلت کاپیتان آمریکا را با Blender بسازید
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
Blender Strategies for Modeling and Texturing
Blender Strategies for Modeling and Texturing
فیلم یادگیری کامل UV Mapping در Blender
دوره یادگیری کاراکتر سازی در Blender 2.8
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender