در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این کارگاه جامع 8-فصل ، که توسط مهندس پروژه های دیجیتال سرب چارلستون سیلورمن تدریس می شود ، یک نمای کلی از سیستم مواد Unreal Engine 5 ارائه می دهد. چارلستون با ارائه بینش های ارزشمند در مورد کارکردهای UNREA ، L و نشان دادن نحوه استفاده از بسیاری از ویژگی های موجود در سیستم قدرتمند خود ، بیننده را از طریق اصول اولیه و تنظیمات پیشرفته ای که هنرمندان غیر واقعی برای اطمینان از بافت ها و مواد باید بدانند راهنمایی می کند. توسط UE5 به طور کارآمد استفاده می شود. با دنبال کردن این کارگاه ، هنرمندان با پایه های جامد مورد نیاز برای درک کامل و ایجاد تقریباً در مورد هر ماده ای که قابل تصور باشد ، توانمند می شوند.
در طی تقریباً 5 ساعت ، چارلستون مجموعه گسترده ای از اطلاعات و تکنیک ها بحث در مورد همه چیز از تنظیم بافت ، اصول واردات ، رابطه بین سایه بان ها ، مواد ، نمونه ها و کارکردها و اصول ایجاد مواد و استفاده از آنها به طور کارآمد. دستورالعمل کامل او نه تنها توضیح می دهد که چگونه همه چیز را به درستی تنظیم می کند بلکه اهمیت فرآیندها را نیز تنظیم می کند. دستورالعمل عملی وی همچنین شامل راه اندازی انواع مختلف مواد ، از جمله Fresnel ، Shissive ، Masking Color ، رنگ راس ، نقاب دار ، شفاف ، روکش شفاف و نقشه برداری از انسداد منظر است. یک مجموعه پارامتر مواد که می تواند از طریق یک دنباله یا جدول زمانی کنترل شود ، به شما امکان می دهد مواد خود را به همراه سایر سکانس های موجود در صحنه خود تحریک کنید. فایل ها.
عنوان اصلی : Unreal Engine 5 Material System Overview
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 مقدمه سازمان ، واردات و بافت
02 اصول اولیه ، نمونه ها و توابع
03 تنظیم PBR و سطح
04 کت منتشر و شفاف
05 زیرسطحی و رنگ راس
06 نقاب و شفاف
07 مجموعه های نقشه برداری و پارامترهای انسجام منظر
08 افکار نهایی
Unreal Engine 5 Material System Overview
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.