در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
منجر به همدلی به عنوان یک مهارت برتر برای رهبر مدرن شناخته شده است، اما رهبران باید فراتر از آن به طور مفصل درک همدلی را به طور عمدی در حال توسعه آن برای کمک به تیم خود به اهداف خود به دست آورند. در این دوره متمرکز، اسکات موتز، کارشناس رهبری، شیوه های خاصی را ارائه می دهد که می تواند به رهبران همدردی کمک کند و آن را به تصویر بزرگتر از رانندگی نتایج مورد نظر در یک روش انسانی و اخلاقی متصل کند. اسکات با اصول اولیه شروع می شود - چه همدلی (و چه چیزی نیست) و چرا مهم است. پس از آن او رهبران را می آموزد که چگونه از همدلی استفاده کنند تا وفاداری کارکنان را کسب کنند، اوراق قرضه را بسازند، همکاران سخت کارگران را اداره کنند، فرسودگی کارکنان آدرس، بازخورد و غیره را اداره کنند. اسکات این دوره را با جهش به پایان می رساند (که منجر به برنامه عملیاتی همدلی می شود) و روش هایی را برای خیاطی طرح خود برای هدایت همدلی به نحوی که نتایج را درایو می کند، توضیح می دهد.
عنوان اصلی : How Leaders Can Connect Empathy and Results
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چه همدلی است، چه چیزی نیست، و چرا مهم است
1. نتایج رابطه:
کسب وفاداری کارکنان از طریق همدلی
گوش دادن به همدلی برای ساخت اوراق قرضه
دست زدن به همکاران دشوار با همدلی
2. نتایج بهره وری:
رسیدگی به فرسودگی کارمند با همدلی
ایجاد انتظارات با همدلی
تنظیم اهداف با همدلی
3. انگیزه دیگران:
ارائه بازخورد با همدلی
پاداش و شناخت با همدلی
نتیجه گیری:
پیشرو با برنامه عملیاتی همدلی (جهش)
How Leaders Can Connect Empathy and Results
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش عادت های یک دقیقه ای برای موفق شدن
مثبت ماندن در مواجهه با منفی بافی
عادت های یک دقیقه ای برای داشتن مقاومت و پایداری
مبانی مدیریت تغییرات
آموزش رهبری تغییرات در شرکت ها و سازمان ها
نه درس شغلی که آرزو می کنید زودتر یاد بگیرید
Eight Ways You Block Your Success
How to Think Big
عادات روزهای تعطیل برای داشتن یک هفته کاری عالی
Ten Signs You’re a High-Potential Employee