در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
منجر به همدلی به عنوان یک مهارت برتر برای رهبر مدرن شناخته شده است، اما رهبران باید فراتر از آن به طور مفصل درک همدلی را به طور عمدی در حال توسعه آن برای کمک به تیم خود به اهداف خود به دست آورند. در این دوره متمرکز، اسکات موتز، کارشناس رهبری، شیوه های خاصی را ارائه می دهد که می تواند به رهبران همدردی کمک کند و آن را به تصویر بزرگتر از رانندگی نتایج مورد نظر در یک روش انسانی و اخلاقی متصل کند. اسکات با اصول اولیه شروع می شود - چه همدلی (و چه چیزی نیست) و چرا مهم است. پس از آن او رهبران را می آموزد که چگونه از همدلی استفاده کنند تا وفاداری کارکنان را کسب کنند، اوراق قرضه را بسازند، همکاران سخت کارگران را اداره کنند، فرسودگی کارکنان آدرس، بازخورد و غیره را اداره کنند. اسکات این دوره را با جهش به پایان می رساند (که منجر به برنامه عملیاتی همدلی می شود) و روش هایی را برای خیاطی طرح خود برای هدایت همدلی به نحوی که نتایج را درایو می کند، توضیح می دهد.
عنوان اصلی : How Leaders Can Connect Empathy and Results
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چه همدلی است، چه چیزی نیست، و چرا مهم است
1. نتایج رابطه:
کسب وفاداری کارکنان از طریق همدلی
گوش دادن به همدلی برای ساخت اوراق قرضه
دست زدن به همکاران دشوار با همدلی
2. نتایج بهره وری:
رسیدگی به فرسودگی کارمند با همدلی
ایجاد انتظارات با همدلی
تنظیم اهداف با همدلی
3. انگیزه دیگران:
ارائه بازخورد با همدلی
پاداش و شناخت با همدلی
نتیجه گیری:
پیشرو با برنامه عملیاتی همدلی (جهش)
How Leaders Can Connect Empathy and Results
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
The Best Leadership Lessons from the Worst Bosses
ایجاد کردن 10 عادت مردمان قوی در خودتان
مبانی مدیریت تغییرات
صلاحیت خود را توسعه داده و ارتقا دهید
How to Push Back at Work (and Look Good Doing It)
One-Minute Habits for Success
سازمان دهی مجدد تیم تان برای تغییرات
Leading with Love
عادت های یک دقیقه ای برای داشتن مقاومت و پایداری
Ten Signs You’re a High-Potential Employee