وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush

سرفصل های دوره

این آموزش شامل یک راهپیمایی کامل از اولین ایجاد یک سری از مواد از جمله پوست درخت ، 2 نوع خزه و مجموعه ای از کارت های شاخ و برگ برگ است. من می توانم بدون نیاز به استفاده از نرم افزار دیگر ، چگونه می توانید از Zbrush برای ایجاد این مواد استفاده کنید. پس از تکمیل مواد و دارایی ها ، من می توانم از چگونگی ایجاد یک دارایی بازی درختی با رشد قدیمی و بدون رشد ، بدون نیاز به ترک Zbrush ، به گردش کار بپردازم. نتیجه گیری این راهپیمایی FBX نهایی درخت رشد قدیمی را برای تنظیم مواد و ترکیب ارائه دهنده نهایی وارد Marmoset خواهد کرد.

عنوان اصلی : Creating Old Growth Mossy Tree: Tutorial and Game Assets

سرفصل های دوره :

01 ویدیوی درخت موسی 01
02 ویدیوی درخت خزه 01

نمایش سرفصل های انگلیسی

Creating Old Growth Mossy Tree: Tutorial and Game Assets

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 24412
حجم: 5478 مگابایت
مدت زمان: 190 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1401
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush 1
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush 2
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush 3
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush 4
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush 5
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید