در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این سریال های مجسمه سازی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ویژگی های ضروری صورت را بسازید: چشم، بینی، گوش و دهان. هر بخش با تئوری پشت ویژگی صورت شروع می شود، که به عنوان پایه ای برای تمام مجسمه های آینده شما خدمت می کند. بعدا، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانیم ویژگی های چهره را مجددا بسازیم.
یادگیری اصول
Sculpting یک چهره کامل می تواند به طور فوق العاده ای برای هنرمندان مبتدی، همانطور که شما باید در همان زمان نگه دارید . در این سری، ما همه چیز را به اصول اولیه ساده می کنیم، جایی که شما درک عمیق تر از این که چگونه هر ویژگی صورت کار می کند، به دست می آورید.
شکستن آن
ما هر قسمت را به قسمت های ساده تقسیم می کنیم. اگر شما می توانید آن را به سه بخش از استخوان، غضروف و چربی به جای شکل های پیچیده با یک هزار هواپیما ساده تر کنید، بسیار ساده تر است. اهمیت چرخه چشم، antihelix از گوش و خیلی بیشتر یاد بگیرید.
عنوان اصلی : Sculpting the Facial Features in Zbrush
سرفصل های دوره :
01 نظریه گوش
02 مجسمه سازی گوش
03 نظریه چشم
04 مجسمه سازی چشم
05 نظریه دهان
06 مجسمه سازی دهان
07 نظریه بینی
08 Sculpting بینی
Sculpting the Facial Features in Zbrush
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
مقدمه ای بر 3ds max
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
ایجاد مو برای بازی در Blender
مدل سازی و حجاری فرانکشتاین در نرم افزار ZBrush
کورس مدل سازی در نرم افزار Maya
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی