در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
طراحی خدمات می تواند این پل باشد که اجزای متعدد را متصل می کند، از افراد، زیرساخت ها، ارتباطات به مواد به منظور بهبود تعامل بین ارائه دهنده خدمات و کاربران / مشتریان آن متصل می شود. در این دوره، نظرسنجی ها و تجزیه و تحلیل خدمات خدمات، شما می توانید برای مدیریت مصاحبه ها و نظرسنجی ها یاد بگیرید. اول، شما شروع به تمیز کردن داده های خود، تنظیم آن به هدف نهایی، و درک اینکه چرا این کار مهم است. بعد، شما کشف نحوه کار با دستکاری داده ها، قرار دادن ورودی خود را به نمایندگی بصری، و درک ابزارهایی که در دست دارید، درک کنید. در نهایت، شما آماده مدیریت مصاحبه ها هستید، نظرسنجی ها را توسعه دهید و یک روش تحقیق را ایجاد کنید. هنگامی که با این دوره به پایان رسید، مهارت و دانش خدمات طراحی مورد نیاز برای بهبود تعامل بین ارائه دهنده خدمات و کاربران / مشتریان آن را از طریق تجزیه و تحلیل داده ها خواهید داشت.
عنوان اصلی : Service Design Surveys and Analysis
سرفصل های دوره :
مرور دوره:
مرور دوره
تمیز کردن داده های خود و چرا مهم است:
خدمات بهتر
مدیریت اطلاعات کمی و مراحل به دنبال آن
مدیریت اطلاعات کیفی و مراحل پیگیری
کدام روش تحلیل بهتر است؟
تشخیص داده های نظرسنجی و نمره به طور مناسب
رفتارهای مدل سازی به تجسم داده ها:
اطلاعات بیش از حد
تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها (دامنه)
تکنیک های تجسم داده ها (نمودارها، نقشه های سفر)
شناسایی وضوح و قابلیت استفاده از هر گونه مصنوعات (طرح های خدمات، نقشه های سفر)
آماده شدن برای مدیریت مصاحبه ها:
نظرسنجی های توسعه
بررسی ابزار تست قابلیت استفاده برای تحقیق
مدیریت مصاحبه های مشتری
شناسایی گروه های مشتری برای انجام مصاحبه ها یا نظرسنجی ها
همه چیز را با هم قرار دهید
Service Design Surveys and Analysis
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.