در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اصول OOP را بیاموزید که به زبان برنامه نویسی C# اعمال می شود
عنوان اصلی : Beginning Object-oriented Programming with C#
سرفصل های دوره :
سحر C#:
نصب استودیو ویژوال
سحر برنامه نویسی رایانه
اختراع سازه های برنامه نویسی رویه ای
خلاصه
اختراع اشیاء:
ضربه زدن به محدودیت برنامه نویسی رویه
دیدن اولین نگاه اجمالی اشیاء
صحبت کردن به زبان اشیاء
مدیریت تخصیص حافظه
خلاصه
معرفی C# SYNTAX زبان:
معرفی نحو زبان
تشریح بلوک ها و دستورالعمل های کد
تعریف دستورالعمل های بلوک
تعاریف روش در C#
درک اصلاح کننده های دسترسی
درک نقطه ورود برنامه
اجرای برنامه کنسول
ورزش
خلاصه
اختراع برنامه نویسی شی گرا:
درک لزوم تغییر در اجرای
اختراع کلاسهای چند شکل
اختراع توابع مجازی
اجرای تماس های چند شکل
درک عملکردهای مجازی
روشهای مجازی در C#
ورزش
خلاصه
معرفی پروژه ها و راه حل های ویژوال استودیو:
درک مجامع .NET
درک راه حل و عناصر پروژه
معرفی نیازهای مشتری
طراحی کلاس ها
اولیه کردن اشیاء
خلاصه
طراحی یک مدل شی:
اضافه کردن رفتار به کلاس ها
اجرای روش toString
مدل سازی دامنه با کلاس ها
حذف کپی برداری کد
نامگذاری روشهای مربوط به دامنه
اجرای روشهای مرتبط با دامنه
قدم زدن از رویه به برنامه نویسی شی گرا
ارائه صاحبان مکان برای روشهای غیرمجاز
تمرین خودمختار
خلاصه
استفاده از اصل "بگویید ، نپرس" به اشیاء:
تماس با روش زنجیر
معرفی روشهای بیان شده
معرفی اصل "بگویید ، نپرس"
اجرای روشهای خصوصی در یک کلاس
عبارات تطبیق الگوی در C#
تکمیل مدل تقویم
درک سبک توسعه از بالا به پایین
تکمیل مدل
نشان دادن مدل
خلاصه
بهبود در اصول اساسی طراحی شی گرا:
از مدل دامنه عمیق بهره مند شد
ترکیب ویژگی های موجود برای ساخت موارد جدید
درک بیش از حد روش
معرفی درخواست های پلی مورفیسم
سفارش داستانهای کاربر قبل از اجرای آنها
معرفی اصل بسته باز
جداسازی عملیات مختلف در کلاس ها
تمرین خودمختار
خلاصه
اجرای کلاسهای چند شکل:
بازنگری در تماس با روش پویا
درک وابستگی ها و تزریق وابستگی
اجرای تزریق وابستگی
با استفاده از وابستگی
بیرون کشیدن یک کلاس مشتق
درک روشها و کلاسهای انتزاعی
تمرین اصل تعویض شیء
اشیاء جایگزین در زمان اجرا
خلاصه
تکرار اصول طراحی شی گرا:
نحوه یادگیری برنامه نویسی
تکرار کلاس ها و اشیاء
تکرار طرح شی گرا
ترکیب روش تکرار
مجدداً تزریق وابستگی و ترکیب شیء
طراحی برای تکامل
کد مجدد و طراحی مجدد کد
خلاصه
معرفی مجموعه ها و حلقه ها:
درک نیاز به مجموعه ها
حلقه از طریق آرایه
آرایه های اولیه
درک پلی مورفیسم جمع آوری
معرفی لیست ها
معرفی حلقه در حالی
معرفی انواع دیگر حلقه ها
معرفی انواع عددی
خلاصه
Beginning Object-oriented Programming with C#
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.