وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست

سرفصل های دوره

برای یک قیمت ثبت نام یک بار ، من شما را از طریق اصول اولیه تجهیزات و نحوه استفاده از آن ، از طریق گردش کار کامل انیمیشن من راهنمایی می کنم. من از تمرینات گام به گام استفاده می کنم که می توانید در پروژه های انیمیشن خود یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. شما می توانید این درس ها را به هر ترتیب و با سرعت خود انجام دهید. یادگیری شما.

عنوان اصلی : AnimatorGuild - Getting Started in 2D Animation with Howard Wimshurst

سرفصل های دوره :

01 مقدمه و زمینه:
001 مقدمه دوره - آنچه می آموزید
002 درباره من
003 Sm-1
004 کتابها و منابع
005 انیمیشن چیست - زمینه
006 انواع انیمیشن
007 تمرکز ویژه ما
008 محدودیت های fbf
009 انگیزه خود شماره 2
02 Tools Of The Trade:
001 مقایسه نرم افزار و ترجیحات شخصی
خطوط لوله 002 توضیح داده شد
003 یک نرم افزار تنها چیزی است که برای شروع نیاز دارید
004 Bitmap در مقابل Vector (1)
005 رایانه لوحی خود را برای انیمیشن تنظیم کنید
006 نحوه وارد کردن فایل های منبع و فیلم های ویدئویی به هر نرم افزاری
03 مبانی Adobe Animate CC:
001 شروع یک سند جدید
002 بیشترین بهره را از برس خود ببرید
003 رابط های اصلی را معرفی می کند
004 تنظیم رایانه لوحی خود برای انیمیشن - نسخه متحرک
04 مبانی رنگ آمیزی تلویزیون:
001 رابط و میانبرها
002 برس و ابزارهای دیگر
003 در حال افزودن بافت به فریم های انیمیشن شما
003 سفارشی کردن برس شما
004 خط زمانی شماره 1 را نشان می دهد
005 خط زمانی شماره 2 را نشان می دهد
006 خط زمانی شماره 3 را نشان می دهد
007 motion tweening
قاب های رنگی 008
009 تکرار کنش ها
05 اصول طراحی:
001 خودانگیزه شماره 3
002 تمرین های طراحی برای انیمیشن
003 Perspective Cube قسمت 1
004 مکعب پرسپکتیو قسمت 2
005 مکعب پرسپکتیو قسمت 3
006 طراحی جدید اشیاء ارگانیک با فرم - تمرین
007 ترسیم بدن از روی تخیل - قسمت 1
008 ترسیم افراد از روی تخیل - قسمت 2
009 اشاره 1
010 اشاره 2
011 ژست 3
012 اشاره 4-3
013 ترسیم مناظر طبیعی با فرم و اجتناب از مماس
014 محیط های شهری
06 مقدمه اصول:
001 اصول (1)
فرآیند پالایش انیمیشن مرحله 002 - سخنرانی 1
فرآیند اصلاح انیمیشن مرحله 003 - سخنرانی 2
07 انیمیشن تمرین 1 Swarm In Flash:
001 پوست پیاز
002 ذره متحرک 1
003 فاصله متغیر - ذره 2
رگه حرکتی 004 - ذره 3
005 خودانگیزه
006 شروع یک گروه - اقدام ثانویه
007 دسته 2
008 صادرات
رمزگذاری 009
010 با استفاده از نمادها
011 انگیزه خود شماره 5
08 انیمیشن تمرین 2 پرش توپ:
001 گرانش و توپ پرش را معرفی می کند
002 در حال توضیح دادن توپ پرش
003 تنظیم مسیر 2
004 طراحی فریم های کلیدی
خرابی 005
006 زمان بندی فریم های کلیدی
007 بین
008 در حال انجام تنظیمات
009 در حال ویرایش چندین فریم
010 اضافه کردن دم
011 پرسپکتیو سه بعدی
012 توپ پرش در پرسپکتیو - نسخه نمایشی انیمیشن
013 Sm
014 Sm
015 EXTRA - تایم لپس ساختن نمونه های پرش توپ + تفسیر
09 انیمیشن تمرین 3 - چرخه پیاده روی در TVPaint:
001 مفهوم چرخه پیاده روی را معرفی می کند
چرخه راه رفتن ربات ساده 002
003 راه رفتن با پاهای تمام بدن (بهبود)
004 حاشیه نویسی پوزها
005 در حال افزودن بازوها
چرخه پیاده روی 006 در زاویه 3 بعدی (پیشرفته)
007 چرخه پیاده روی در حال حرکت به جلو
008 Sm-8
009 متحرک سازی یک چرخه پیاده روی زیبا - فرآیند من
010 آماده سازی 1 - سفارش فریم
011 Prep 2 Anatomy-1
10 تمرین انیمیشن 4 - چرخش و هدف در TVPaint_:
001 بین درس 01 - بین‌بین‌های مستقیم و زمان‌بندی
002 بین درس 02 - طرفداری و فاصله
003 مقدمه‌ای برای نمایش نوبت و هدف
004 تصویر کوچک و مرجع مطالعه
005 شروع قوی با چند ژست کلیدی خوب
006 انیمیشن غنی از اطلاعات + کارهایی که نباید انجام داد
007 کلیدهای اضافی و خرابی ها را اضافه می کند
008 ترتیب ترسیم فریم های شما
009 افزودن ظرافت و جزئیات به انیمیشن شما
010 Sm-9
011 زمان بندی انیمیشن خود پس از کلیدها و خرابی ها
012 پیش بینی دراماتیک و تحریف فریم های شما
013 ساخت اغراق - جنبش کارتونی
014 درباره نمودارهای زمان بندی
فرایند تایم لپس 015 با توضیح
فرایند تایم لپس 016 با توضیح
017 نحوه تحقیق و انتخاب رنگ برای انیمیشن خود
018 تقسیم نور و سایه - پلان
019 قانون ارزش ها
020 cel سایه زدن به شخصیت متحرک
021 چگونه فریم های انیمیشن خود را با رنگ پر کنید (در زمان رکورد!)
022 خطوط رنگ آمیزی
023 نقاشی پس زمینه در دمو فتوشاپ
پاداش 024 - نحوه اضافه کردن تاری حرکت
11 تولید انیمیشن:
001 چگونه یک Shotlist برای انیمیشن خود بسازیم
002 Compositing in After Effects (قسمت 1)
003 Compositing in After Effects (قسمت 2)
004 ترکیب در افتر افکت (قسمت 3) ترفند پس زمینه سه بعدی اختیاری
005 چگونه SOUND را به انیمیشن خود اضافه کنیم (درس 1)
006 چگونه صدای انیمیشن خود را طراحی کنیم (درس 2)
007 مرحله تولید انیمیشن
12 مرجع و الهام_:
001 مرجع
002 الهام بخش
13 داستان:
001 ساختن داستان
002 سلسله مراتب داستان
ساختار داستان 003 توضیح داده شد - صوتی ثابت
14 اصول استوری بردینگ:
001 نظریه مونتاژ
سخنرانی قانون 002 180 1
سخنرانی قانون 003 180 2
سخنرانی قانون 004 30 ویرایش نشده
ترکیب 005 برای داستان سرایی 1
ترکیب 006 برای داستان سرایی 2
ترکیب 007 برای داستان سرایی 3
15 نتیجه گیری:
001 Sm-10

نمایش سرفصل های انگلیسی

AnimatorGuild - Getting Started in 2D Animation with Howard Wimshurst

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD27280
حجم: 4283 مگابایت
مدت زمان: 1545 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 12 آبان 1401
شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست
شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست 1
شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست 2
شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست 3
شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست 4
شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست 5
شروع انیمیشن سازی 2D با هوارد ویمشورست 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید