وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های

سرفصل های دوره

با اتمام این دوره ، شما قادر خواهید بود:
- ایجاد جلوه های انیمیشن چشمگیر
- ابداع رقص مبارزه پویا
- شبیه سازی "حرکت دوربین" به دنبال "حرکت دوربین" در انیمیشن دستی 2D خود
- توسط یک انیماتور برنده جایزه
هدایت شوید- روشهای مورد استفاده در استودیوهای انیمه و نخبگان را آموزش دهید
- اجرای شخصیت های باورپذیر شخصیت
- با یک کلاس متمرکز از دانشجویان انیمیشن ارتباط برقرار کنید < br/>

عنوان اصلی : AnimatorGuild - Mastering Motion with Howard Wimshurst

سرفصل های دوره :

01 مقدمه:
001 Mastering Motion Introduction
002 درک رابط قابل آموزش
003 مقدمه برنامه درسی دوره
004 TVPaint 20% تخفیف
02 تسلط بر طراحی:
001 بزرگ متوسط ​​کوچک
002 ایجاد طرح های دوستدار انیمیشن
003 یافتن حرکت طبیعی دست
004 ساده سازی و کاریکاتور
005 تکلیف ساده سازی
006 Accuracy-Aesthetics-Character (مفهوم)
007 مطالعه استادان تصویرسازی
008 ضبط بازخورد گروهی (قسمت 1)
009 ضبط بازخورد گروهی (قسمت 2)
03 مسترینگ انیمیشن - قسمت 1:
001 نحوه تربیت اصولی
002 مقدمه فصل
003 Inbetweening و Easing
004 ابراز احساسات با حرکت (دمو + تکلیف)
005 نسخه نمایشی جریان هوا
006 خطوط پیچش دار
007 Shockwaves 1 - خلاصه چشم انداز
008 Shockwaves 2 - Launching a Rocket - Part 1
009 Shockwaves 3 - Launching a Rocket - Part 2
010 Shockwaves 4 - Ring Demonstration
04 مسترینگ انیمیشن - قسمت 2:
001 قدرت استروبینگ
002 قدرت حرکت موج 1
003 قدرت حرکت موج 2
004 حرکت موجی ASIGNMENT
005 قدرت حرکت موج 3
006 قدرت حرکت موج 4
007 قدرت حرکت موج 5
008 قدرت حرکت موج 6
009 قدرت حرکت موج 7
010 Mastering Animation - ضبط بحث بازخورد دانشجو
05 چگونه دوره را پیدا می کنید:
06 فرآیند مرجع - قسمت 1:
001 فرآیند مرجع من - مرحله 1 توضیح داده شد
002 فرآیند مرجع من - مرحله 2 توضیح داده شد
003 فرآیند مرجع من - مرحله 3 (نمایش)
004 فرآیند مرجع من - مرحله 4 توضیح داده شد
005 فرآیند مرجع من - مرحله 5 توضیح داده شد
006 سطح 1 ارجاع توضیح داده شده است
007 سطح 1 مرجع نسخه نمایشی - ترسیم پوزها
008 سطح 1 نسخه نمایشی مرجع - متحرک کردن پوزها
009 سطح 1 نسخه نمایشی مرجع - زمانبندی مجدد پوزها
010 جلسه توجیهی تکلیف سطح 1
فرایند مرجع 07 - قسمت 2:
001 ارجاع سطح 2 توضیح داده شد
مرجع سطح 2 002 - گرفتن پوزها
مرجع سطح 2 003 - تجسم سه بعدی
مرجع سطح 2 004 - Pass Anatomy And Keyframing
005 سطح 2 مرجع - زمان بندی انیمیشن
مرجع سطح 2 006 - اثر پس از گرداب
مرجع سطح 2 007 - اثر گردابی انتزاعی
008 جلسه توجیهی تکلیف سطح 2
009 سطح 3 ارجاع توضیح داده شده است
010 سطح 3 مرجع نسخه نمایشی - تصور نقشه های کلیدی
پاداش 011- با هر سبک طراحی 1 سازگار شوید
پاداش 012- با هر سبک طراحی 2 سازگار شوید
پاداش 013- با هر سبک طراحی 3 سازگار شوید
08 حرکت دوربین با دست - قسمت 1:
001 2D بیش از 3D- چرا
002 Lets Make a Swarm 3D (Demo)
003 این را هنگام ایجاد کمان در پرسپکتیو به خاطر بسپارید
004 روشهای حرکت دوربین من
005 راهنمای خرید دوربین DSLR
پاداش 006 - مفهوم مثلث نوردهی
007 فواصل کانونی توضیح داده شده است
008 یک تمرین ساده برای یادگیری نقاط ناپدید- فواصل کانونی- مکعب Vp
009 حرکت فضایی در مقابل صفحه - این همه چیز را تغییر می دهد!
010 اصول اساسی اختلاف منظر
011 مثال - چاد ریورا
تمرین 012- گرم کردن چرخش مکعب سه بعدی
013 کدام حرکت دوربین سخت‌ترین است
014 Multiplane Vs Frame By Frame Technique
فایل نمونه 015 - هی تیم
09 حرکت دوربین با دست - قسمت 2:
001 Window Jump 1 - مراجع دیوانه کننده ای که از من الهام گرفت
002 آزمایش‌های راهروی من نشان می‌دهد که اختلاف منظر چگونه کار می‌کند
003 Window Jump 2 - حمل و نقل، جابجایی، پایه گذاری - همه به یکباره!
004 دالی سریع چگونه کار می کند
005 Window Jump 3 - Rapid Dolly In
006 Window Jump 4 - Rapid Dolly In
007 پنجره پرش 5 - کمان در اطراف یک مرد در سقوط آزاد
008 Window Jump 6 - به آن مرد شمشیر بدهید!
009 Window Jump 7 متحرک سازی ساختمان ها در چشم انداز
010 چرا Perspective Warp بیش از حد توان دارد؟
011 Window Jump 8 متحرک سازی ساختمان ها در چشم انداز
012 Window Jump 9 اضافه کردن پس‌زمینه متحرک
013 Window Jump 10 سلاح مخفی من برای حرکت دوربین طبیعی
014 Window Jump 11 Shattering Glass Fx Process Animation
015 Window Jump 11 - نمودارهای خلاصه!
10 حرکت دوربین با دست - قسمت 3:
001 تکلیف حرکت دوربین طراحی شده با دست
002 مرجع مطالعه 1 - پیمایش در یک منظره سه بعدی
003 مرجع مطالعه 2 - یادگیری از هواپیماهای بدون سرنشین FPV
004 مرجع مطالعه 3 - ترسیم بدن به صورت سه بعدی
005 مطالعه صحنه 1 - پانینگ خشونت آمیز در The Shining
006 مطالعه صحنه 2 - فیلمبرداری ذهنی در راننده تاکسی
007 مطالعه صحنه 3 - ویرایش پرانرژی در Goodfellas
008 مطالعه صحنه 4 - چیدمان مجموعه عالی در انگل
009 مطالعه صحنه 5 - یک تجربه زیبا در Mar Adentro
11 رقص رزمی:
001 رقص رزمی
002 عناصر مبارزه
003 مشاهده نبرد واقعی
004 Real Vs Entertainment in Combat
005 مبارزه متحرک از مرجع 1
006 انیمیشن مبارزه از مرجع 2
007 انیمیشن مبارزه از مرجع 3
008 مهمترین نام در رقص مبارزه
009 تکلیف 1 - ترسیم ژست های مبارزه
010 کشیدن ژست های رزمی از روی تخیل (دمو)
011 تکلیف 2 - پیوند دادن حالت های مبارزه
012 تکلیف 3 - ایجاد زمینه
013 مبارزه با شمشیر 1 - هنگامی که شمشیرها با هم برخورد می کنند
014 مبارزه با شمشیر 2 - کنترل شدت در مقابل استراحت
015 Sword Fight 3 - جابجایی شخصیت ها در جای خود
016 مبارزه با شمشیر 4 - پرش به پایان
017 Sword Fight 5 - بیش از حد بیان کنید، سپس آن را شماره گیری کنید
018 Sword Fight 6 - Key Take Aways
019 منابع مرجع مورد علاقه من برای مبارزه
12 انیمیشن شخصیتی - پیش تولید:
001 مقدمه ای بر انیمیشن شخصیت ها
تخصیص کاراکتر 002 1 - (چرخش سر)
003 چگونه فیلم مرجع خود را آماده کنیم
004 طراحی استودیو در مقابل طراحی مستقل
005 مثال صنعت طراحی کاراکتر- نام شما
نمونه صنعت طراحی کاراکتر 006- Spirited Away
007 یک شخصیت را بر اساس یک شخص واقعی قرار دهید
008 برش گوشه ها در طراحی کاراکتر (روش Indie)
تخصیص کاراکتر 009 2 - (تغییر بیان)
آموزش ویرایش 010 Premiere 1
آموزش ویرایش 011 Premiere 2
آموزش ویرایش 012 Premiere 2
013 آماده سازی و عکسبرداری فیلم مرجع
014 دستورالعمل - نحوه بارگیری کلیدهای میانبر
13 انیمیشن شخصیتی - تولید:
001 Character Animation ASIGNMENT جلسه توجیهی
002 ASSIGNMENT - تصور موقعیت ها برای صدا
003 Production 1A - قرار دادن فریم های کلیدی شما
004 Production 1B - ترسیم فریم های کلیدی شما
005 جداسازی بخش‌های مهم حرکت
006 حرکت سریع و شل
007 شکل های دهان و انیمیشن صورت
008 کشیدن چشم برای ابراز احساسات
تمرین زمانبندی 009 Lip Sync (Tvpaint)
010 Lip Sync (در یک سناریوی واقعی اعمال می شود)
011 رفیق ASIGNMENT - هنر همکاری!
012 در حال آماده سازی فایل خود برای Inbetweener
013 ارتباط با Inbetweener شما (دمو)
014 برقراری ارتباط از طریق اشتراک‌گذاری صفحه نمایش OBS
015 به اشتراک گذاری فایل ها با Inbetweener خود
خلاصه فرآیند انیمیشن شخصیت 1 016
خلاصه فرآیند انیمیشن شخصیت 2 017
018 My Trace and Move Method برای جامد برای Inbetweens
019 ترجیح دادن (ترجیح دادن) Inbetweens شما
020 حالت تنفس - شخصیت های خود را زنده کنید
021 نتیجه گیری-تجزیه عملکرد شخصیت
14 انیمیشن شخصیتی - پست تولید:
001 چگونه رنگ ها را در فتوشاپ تست کنم
002 وارد کردن انتخاب های رنگی به Tvpaint
003 سایه و رنگ آمیزی در Tvpaint
004 انیمیشن محیطی (نمایش نتیجه)
005 انتقال لایه ها به افترافکت
006 خودکار در بین چمن (داخل یابی)
007 حرکت ساده دوربین در افترافکت
008 درجه بندی رنگ انیمیشن
009 افزودن جلوه های صوتی 1
010 افزودن جلوه های صوتی 2
011 طراحی صدا
012 اجراهای بازیگری شخصیت GOAT (سخنرانی-مطالعه)

نمایش سرفصل های انگلیسی

AnimatorGuild - Mastering Motion with Howard Wimshurst

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD27281
حجم: 6941 مگابایت
مدت زمان: 2246 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 12 آبان 1401
ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های
ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های 1
ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های 2
ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های 3
ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های 4
ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های 5
ساخت انواع جلوه های ویژه و شبیه سازی ها در انیمیشن های 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید