در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا محصول، پروژه یا شرکت شما با یک نام تجاری اصلی هسته ای مبارزه می کند و در بسیاری از تجارب و تعاملات مختلف مشتری احساس می کنید؟ در این دوره، ما به چگونگی پیاده سازی سیستم طراحی UX غرق می شویم.
آنچه شما
نام تجاری نام تجاری را یاد خواهید گرفت، به رسمیت شناختن برند، تجربه کاربر و خط پایین، مهم است. وظیفه اجرای یک سیستم طراحی UX نیاز به یک فرآیند همبستگی و همکاری در بسیاری از ذینفعان مختلف دارد. در این دوره، سیستم های طراحی UX، شما در مورد اهمیت سیستم های طراحی و راهنماهای سبک، نحوه ایجاد یک سیستم طراحی انسجام و اسناد و نحوه مدیریت سیستم طراحی برای تیم های مختلف و زمینه ها، یاد خواهید گرفت. اول، شما می توانید کشف کنید که چرا یک سیستم طراحی را اجرا کنید. بعد، شما چگونه می توانید سیستم طراحی را از طریق یک رویکرد مشترک پیاده سازی کنید. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سیستم طراحی و مستند سازی آن را مدیریت و مدیریت کنید. هنگامی که شما با این دوره به پایان رسید، شما باید مهارت ها و دانش را برای ایجاد و مدیریت یک سیستم طراحی نام تجاری UX مورد نیاز برای تولید سازگاری نام تجاری در بسیاری از مشتریان مختلف و / یا تعاملات کاربر داشته باشید.
عنوان اصلی : UX Design Systems
سرفصل های دوره :
مرور دوره
ملاقات و همکاری در سراسر کسب و کار
مدیریت انتشار
کارخانه برای منابع میراث
مخاطبان راهنمای راهنمای
داستان نام تجاری
دارایی های برند
یک سیستم طراحی UX چیست؟
کتابخانه های الگو
ساخت یک راهنمای سبک
استانداردهای UX
انتخاب یک پلت فرم
اجرای یک سیستم طراحی
جمعیت یک سیستم طراحی
کار گروهی!
ایجاد مستندات
عناصر استاندارد سازی
ساخت یک شاخص
Governance سیستم طراحی
طراحی فلسفه
UX Design Systems
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.