وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity

سرفصل های دوره

ایجاد یک سیستم شخص ثالث پارکور در وحدت و C# | برنامه نویسی گیم پلی را در وحدت بیاموزید

عنوان اصلی : Unity Third Person Parkour System

سرفصل های دوره :

مقدمه:
پرونده های کامل پروژه را بارگیری کنید
کنترل کننده شخص سوم:
کنترل کننده دوربین
تنظیم انیمیشن ها
اضافه کردن انیمیشن ها به شخصیت
برخورد و گرانش
ورودی کنترلر
سیستم پارکور:
تشخیص موانع
تشخیص ارتفاع مانع
انجام اقدامات پارکور
انتخاب اقدامات پارکور بر اساس ارتفاع مانع
چرخش به سمت مانع
تطبیق هدف
صعود به عمل
اقدام طاق
اقدامات سفارشی
نتیجه گیری بخش
مطالب بیشتر در حال آمدن است

نمایش سرفصل های انگلیسی

Unity Third Person Parkour System

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 32374
حجم: 2267 مگابایت
مدت زمان: 250 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 17 تیر 1401
ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity
ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity 1
ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity 2
ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity 3
ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity 4
ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity 5
ساخت یک بازی پارکور سه بعدی با C#, Unity 6
دیگر آموزش های این مدرس
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید