در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ایجاد یک سیستم شخص ثالث پارکور در وحدت و C# | برنامه نویسی گیم پلی را در وحدت بیاموزید
عنوان اصلی : Unity Third Person Parkour System
سرفصل های دوره :
مقدمه:
پرونده های کامل پروژه را بارگیری کنید
کنترل کننده شخص سوم:
کنترل کننده دوربین
تنظیم انیمیشن ها
اضافه کردن انیمیشن ها به شخصیت
برخورد و گرانش
ورودی کنترلر
سیستم پارکور:
تشخیص موانع
تشخیص ارتفاع مانع
انجام اقدامات پارکور
انتخاب اقدامات پارکور بر اساس ارتفاع مانع
چرخش به سمت مانع
تطبیق هدف
صعود به عمل
اقدام طاق
اقدامات سفارشی
نتیجه گیری بخش
مطالب بیشتر در حال آمدن است
Unity Third Person Parkour System
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.