در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
اصول اساسی در ایجاد یک چرخه پیاده روی جامد برای تولید وجود دارد که هر انیماتور باید یاد بگیرد. این کارگاه آموزشی 3 ساعته توسط استفان Cunnane، انیماتور برای صنعت فیلم، فرآیند ظریف اما پیچیده را نشان می دهد، زمانی که آن را به انیمیشن چرخه پیاده روی متقاعد کننده برای حیوانات چهار پا یا موجودات فانتزی نشان می دهد. از پوشش اصول اولیه در آناتومی و توضیح نحوه نمایش آنها در ساخت حرکات پیچیده مورد نیاز برای انیمیشن دقیق، بحث و نشان دادن ابزارهای در مایا که می تواند به شما کمک کند تا سازماندهی کنید، کارگاه استفان، انیماتورها را قادر می سازد تا گردش کار سریع و کارآمد را ایجاد کنند.
در طول این کارگاه، شما اهمیت وارد کردن یک دستگاه را به عنوان یک پروکسی یاد خواهید گرفت و تمام مزایای استفاده از ویرایشگر مرجع را کشف کنید تا صحنه خود را به خوبی سازماندهی کنید. استفان همچنین موضوعات پخت، ردیابی حرکت و لایه های انیمیشن را پوشش می دهد تا تمام سطوح دیگر انیمیشن دیگر را اضافه کند. بخش دوم کارگاه تمرکز بر انیمیشن چرخه پیاده روی را قبل از فصل نهایی متمرکز می کند، که توضیح می دهد که چگونه می توان بال، گردن، گردن و سر را برای انیمیشن موجودی متقاعد کننده اضافه کرد.
استپن همچنین شکاف های فوت و حرکت بدن را نیز فراهم می کند جزئیات نحوه گرفتن یک چرخه پیاده روی نهایی و ساخت یک انیمیشن جدید برای یک پروژه - یا برای تولید.
عنوان اصلی : ANIMATING CREATURE WALK CYCLES IN MAYA
سرفصل های دوره :
01 معرفی و مراجع
02 آماده سازی صحنه
کلید 03 کلید
04 پا پالایش پا
05 پالایش بدن
06 پاشنه پا
07 Polishing
ANIMATING CREATURE WALK CYCLES IN MAYA
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.