در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این دوره به شما آموزش می دهد که عامل مجازی چیست و چگونه می توان آن را در ServicEnow فعال و پیکربندی کرد.
آنچه شما
را یاد خواهید گرفت
هر صنعت با مشتریان در حال حاضر ارتباط برقرار می کند، آیا آنها داخلی یا خارجی هستند، به پرسش های خود، درخواست ها یا حادثه به موقع به موقع برای دستیابی به موفقیت کلی حیاتی است. در این دوره، راه اندازی نمایندگی مجازی Servicenow، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید بار را از دست ندهید شانه های تیم پشتیبانی از آن را به طور جزئی از بین بردن معادله منبع صدا تماس - تلفن. این نه تنها به دلیل کاهش حجم کار مفید است، بلکه همچنین به این دلیل که شما می توانید مشتریان را آموزش دهید تا رفتار پیشگیرانه را اتخاذ کنید. اول، شما می توانید آنچه را که نماینده مجازی و طراح مجازی مجازی با رفتن از طریق تئوری و به اشتراک گذاشتن نمونه های زندگی واقعی، کشف کنید. بعد، شما متوجه خواهید شد که پورتال خدمات و عامل مجازی Lite و همچنین الگوی قبلا ذکر شده را دنبال کنید. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر موضوع با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، با قرار دادن همه چیز به عمل. هنگامی که شما با این دوره به پایان رسید، مهارت و دانش را از توانمند سازی و پیکربندی عامل مجازی خواهید داشت.
عنوان اصلی : Setting up ServiceNow Virtual Agent
سرفصل های دوره :
مرور دوره
مقدمه ماژول
مقدمه ای بر عامل مجازی و مزایای آن
طراح عامل مجازی چیست؟
استفاده از آژانس مجازی Lite با مکالمات پیش ساخته ITSM
معرفی پورتال خدمات
استفاده از موارد برای تنظیم نمایندگی مجازی Servicenow
خلاصه
معرفی ماژول
فعال کردن و کاوش عامل مجازی
فعال کردن مجتمع مجازی ITSM مکالمه نامه
ویرایش مکالمه با طراح عامل مجازی
ایجاد یک مکالمه جدید با طراح عامل مجازی
فعال کردن و کشف درک زبان طبیعی در نمایندگی مجازی
پایان دادن به پایان دادن به ویژگی های نمایندگی مجازی
خلاصه
Setting up ServiceNow Virtual Agent
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.