در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید که سایه های رویه ای فتوشراستی را با آرنولد ایجاد کنید و از ماهیت رویه ای Houdini با این کارگاه با استفاده از Wojtek Piwowarczyk، محیط زیست عمومی TD برای فیلم، انیمیشن و سینمای بازی استفاده کنید.
در طول دوره 8.5 ساعت، Wojtek او را نشان می دهد مجموعه شخصی از تکنیک های مورد استفاده در تولید و توسعه بیش از چند سال در حالی که ایجاد جلوه های بصری برای انواع پروژه های سرگرمی. او نه تنها روش های دقیق برای ایجاد سایه های رویه ای را پوشش می دهد، بلکه همچنین بحث می کند که چگونه طبیعت رویه هودینی را می توان به اثر کامل استفاده کرد. شما چندین تکنیک برای استخراج اطلاعات از هندسه منبع را برای ایجاد سایه های موثر یاد خواهید گرفت - و به این دلیل که این رویه ای است، شما قادر خواهید بود آنها را به هر مدل، و حتی آنها را به طور کامل، و یا در قطعات، در پروژه های آینده استفاده کنید.
هدف نهایی Wojtek برای این کارگاه این است که بینندگان یک پایه جامد برای سایه های رویه ای و درک توسعه به دنبال سطوح را فراهم کنند. روشهای قوی که او برای ساخت شیدر ها نشان می دهد، تکنیک هایی هستند که جهانی هستند و صرف نظر از نرم افزار، مفید خواهند بود، به این معنی که مهارت های شما در دنیای پیشرفته گرافیک کامپیوتری مرتبط باقی خواهد ماند. با تکمیل این کارگاه، شما باید اعتماد به نفس را برای ایجاد هر نوع سطح برای هر پروژه توسعه داده باشید.
ZBrush و فتوشاپ نیز در این کارگاه به عنوان بخشی از گردش کار استفاده می شود. فایل های پروژه شامل یک صحنه کامل Houdini با اشیاء پردازش نهایی، نورپردازی و شیدر برای کمک به یادگیری، و همچنین تجزیه تمام مراحل و تکنیک های سایه ای ارائه شده در آموزش است. این بسته همچنین شامل مدل های 3D، فایل های Zbrush و بافت های جابجایی پخته شده برای اشیاء مربوطه به همراه پروکسی ها برای بافت های Megascans استفاده می شود. این مجموعه کامل اجازه می دهد تا شما را به بازسازی صحنه از آموزش و به عنوان پایه ای برای آزمایش های توسعه خود را.
عنوان اصلی : PROCEDURAL SHADING TECHNIQUES FOR HOUDINI & ARNOLD
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 مقدمه ارجاعات و Megascans
02 Houdini & Arnold Setup Plus Overview Scene
03 آمادگی هندسی
04 بهینه سازی Viewport
05 Stone Shader: تصادفی
06 سنگ شیدر: جابجایی
07 albedo: Hue Saturation Value Orientation & Normals
08 آلبدو: سر و صدا
09 Albedo: ویژگی های هندسی و ماسک های بافت
10 آلبدو: موقعیت مکانی و ماسک توسط جابجایی
11 آلبدو: ماسک های پیچیده - قطره
12 آلبدو: شناسه شی
13 زبری
14 صادرات نقشه جابجایی از Zbrush و اضافه کردن Megascans
15 پیش بینی های دوربین: پیاده سازی فتوشاپ و پیاده سازی شیدر
16 طبقه شیدر و افکار نهایی
PROCEDURAL SHADING TECHNIQUES FOR HOUDINI & ARNOLD
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.