ارتباطات رهبری هرگز مهم تر از زمان تغییر است. این دوره به ناظران و مدیران ارشد کمک می کند تا مدیران ارتباطی با یک استراتژی ارتباطی ارائه دهند که به ایجاد ابتکار تغییر موفقیت کمک می کند بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها تغییراتی را تحریک می کنند.
به کارشناسان ارتباطات تاتیانا Kolovou و Brenda Bailey-Hughes به عنوان آنها به چه کسی، چرا، زمانی که، چه زمانی، چگونه، و چه تغییری.
تاتیانا و برندا شروع به بررسی داستان های موفقیت و داده های نظرسنجی می کنند که تاکید می کنند که چرا ارتباطات در زمان تغییر بسیار مهم است. بعدا، آنها توضیح می دهند که چگونه تلاش های ارتباطی را هدف قرار می دهند، پیام های ارتباطی را ایجاد می کنند و به سوالات رایج پاسخ می دهند که افراد ممکن است زمانی که با تغییر تغییر می کنند، پاسخ دهند. برای بسته شدن، آنها در مورد چگونگی مدیریت سوالات دشوار، تاکید بر دیگران و غلبه بر مقاومت، بحث می کنند.
عنوان اصلی : Communicating in Times of Change
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تغییرات برقراری ارتباط
مرور دوره
1. چرا ارتباطات در زمان تغییر مسائل:
تاثیر تغییرات تغییر
ارتباط موفقیت آمیز
2. تلاش های ارتباطی خود را استراتژیک کنید:
مخاطبان خود را شناسایی کنید
تعیین زمان برای برقراری ارتباط
تعیین نحوه ارتباط تغییر
چه چیزی در طول زمان تغییر ارتباط برقرار کنید
3. ایجاد پیام ارتباطی تغییر:
پیام ارتباطی خود را قاب
پنج سوال مردم در زمان تغییر
4. درک افرادی که خواسته اند تغییر کنند:
مدیریت سوالات دشوار
دلایل مردم مقاومت می کنند
با دیگران همدردی کنید
5. غلبه بر مقاومت:
برقراری ارتباط صادقانه در زمان تغییر
ارتباط با داستان ها
بازخورد مثبت
نتیجه گیری:
تغییر راهنمای ارتباطات و منابع