در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ارتباطات رهبری هرگز مهم تر از زمان تغییر است. این دوره به ناظران و مدیران ارشد کمک می کند تا مدیران ارتباطی با یک استراتژی ارتباطی ارائه دهند که به ایجاد ابتکار تغییر موفقیت کمک می کند بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها تغییراتی را تحریک می کنند.
به کارشناسان ارتباطات تاتیانا Kolovou و Brenda Bailey-Hughes به عنوان آنها به چه کسی، چرا، زمانی که، چه زمانی، چگونه، و چه تغییری.
تاتیانا و برندا شروع به بررسی داستان های موفقیت و داده های نظرسنجی می کنند که تاکید می کنند که چرا ارتباطات در زمان تغییر بسیار مهم است. بعدا، آنها توضیح می دهند که چگونه تلاش های ارتباطی را هدف قرار می دهند، پیام های ارتباطی را ایجاد می کنند و به سوالات رایج پاسخ می دهند که افراد ممکن است زمانی که با تغییر تغییر می کنند، پاسخ دهند. برای بسته شدن، آنها در مورد چگونگی مدیریت سوالات دشوار، تاکید بر دیگران و غلبه بر مقاومت، بحث می کنند.
عنوان اصلی : Communicating in Times of Change
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تغییرات برقراری ارتباط
مرور دوره
1. چرا ارتباطات در زمان تغییر مسائل:
تاثیر تغییرات تغییر
ارتباط موفقیت آمیز
2. تلاش های ارتباطی خود را استراتژیک کنید:
مخاطبان خود را شناسایی کنید
تعیین زمان برای برقراری ارتباط
تعیین نحوه ارتباط تغییر
چه چیزی در طول زمان تغییر ارتباط برقرار کنید
3. ایجاد پیام ارتباطی تغییر:
پیام ارتباطی خود را قاب
پنج سوال مردم در زمان تغییر
4. درک افرادی که خواسته اند تغییر کنند:
مدیریت سوالات دشوار
دلایل مردم مقاومت می کنند
با دیگران همدردی کنید
5. غلبه بر مقاومت:
برقراری ارتباط صادقانه در زمان تغییر
ارتباط با داستان ها
بازخورد مثبت
نتیجه گیری:
تغییر راهنمای ارتباطات و منابع
Communicating in Times of Change
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
اعتماد سازی
آموزش داشتن عملکرد عالی در موقعیت های دشوار
Creating and Giving Business Presentations
Communication Foundations
آموزش یافتن تعادل بیرونی و درونی در محیط کارتان
توسعه و بهبود ارتباطات با هوش هیجانی
Developing Cross-Cultural Intelligence
برقراری ارتباط مجازی با فرهنگ های مختلف
آموزش مدیریت ارتباطات در سازمان ها
استراتژی های انعطاف پذیری برای داشتن عملکرد مطلوب