جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: آموزش کدنویسی در اکسل بوسیله VBA - 139,000 تومان
هنرمند محیط زیست Wojtek Piwowarczyk آموزش می دهد چگونه یک محیط 3D را به طور کامل با استفاده از Houdini، ابزار انیمیشن استاندارد صنعت توسط SyneFX آموزش دهد. این کارگاه فرایند کامل ایجاد محیط رویه ای را نشان می دهد و همچنین مزایای استفاده از یک گردش کار غیر مخرب، که به شما امکان می دهد تغییرات صحنه را در هر مرحله از فرایند تولید تغییر دهید.
سخنرانی 10 فصل کامل را فراهم می کند روش شناسی و گردش کار برای ایجاد محیط برای تریلر فیلم VFX و سینمای بازی. هر مرحله از خط لوله تولید محیط زیست از طریق هشت ساعت آموزش عمیق Houdini پوشش داده شده است، آموزش نحوه ساخت یک پروژه از راه اندازی بلوک های اولیه و روشنایی، از طریق تکنیک های تولید حرفه ای زمین و نحوه پراکندگی پوشش گیاهی، به مدل سازی رویهایی معماری و ایجاد سایه های پیچیده. علاوه بر این، فرایندهای تفکر Wojtek - از حل مشکلات فنی به جهت هنر سطح بالا - بینش های ماهرانه ای اضافی را در مورد اینکه چگونه یک هنرمند حرفه ای یک پروژه را در صنعت فیلم، تلویزیون و بازی سینمایی سریع بازی می کند، به دست آورید.
همچنین به عنوان یادگیری هنر استفاده از قدرت کامل Houdini برای ایجاد اکوسیستم های پیچیده، این کارگاه همچنین شامل درس های بهینه سازی و سرعت بخشیدن به گردش کار با ساخت ابزار رویه ای و بهره برداری از قدرت Vex، زبان برنامه نویسی بومی Houdini است.
عنوان اصلی : CREATING PROCEDURAL ENVIRONMENTS IN HOUDINI
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 تنظیم صحنه و بلوک کردن
02 Terrain
03 Shading Fundamentals
04 پراکندگی اسامی - قسمت 1
05 پراکندگی اصول اولیه - قسمت 2
06 روش های پراکندگی و سیستم ها - قسمت 1
07 روش های پراکندگی و سیستم ها - قسمت 2
08 مدل سازی رویه ای از خرابه ها - قسمت 1
09 مدل سازی رویه ای از خرابه ها - قسمت 2
10 سایه پیشرفته، نهایی کردن تصویر و نتیجه گیری
CREATING PROCEDURAL ENVIRONMENTS IN HOUDINI
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.