در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برای ایجاد یک صحنه داخلی برای انیمیشن ، بازی ها یا تجسم معماری ، از مخلوط کن و ماده استفاده کنید.
عنوان اصلی : Scene Creation with Blender and Substance Painter
سرفصل های دوره :
مقدمه:
وارد کردن تصویر مرجع
تنظیم مقیاس مناسب
مدل سازی اتاق ها:
آغاز دیوارها
ایجاد دیوارهای داخلی
ترفندهایی برای تراز کردن دیوارها
ادامه با دیوارها
با استفاده از Boolean Modifier
ایجاد منافذ برای درها
اتمام باز شدن پنجره
شروع قاب های پنجره
تکمیل کادرهای پنجره
راه اندازی آفیس فریم
تکمیل فریم های آفیس
ایجاد قاب درب
قرار دادن چارچوب درها
شروع درها
ایجاد دستگیره در
ایجاد قفل در
قرار دادن درها و سازماندهی صحنه
ایجاد درهای کمد
تکمیل درب کمد
آغاز جزیره آشپزخانه
مدل سازی دستگیره های کابینت
شروع پیشخوان آشپزخانه
افزودن کابینت و کشوهای آشپزخانه
ایجاد دستگیره های آشپزخانه
رفع خطاهای صاف کردن
سازماندهی صحنه
ایجاد مبلمان:
مدل سازی مبل
شروع مدفوع
ادامه مدفوع
تمام کردن مدفوع
مدل سازی اولین صندلی
ادامه صندلی
کارهای بیشتر روی صندلی
در حال اتمام صندلی
شروع جدول
اتمام میز و فرش
ادامه صندلی
مدل سازی بازوهای صندلی
ایجاد پایه های صندلی
کار روی چرخ های صندلی
اتمام صندلی دوم
تغییر نام دسته ای چندین شی
آغاز صندلی سوم
ایجاد تکیه گاه بازو و پشت
مدل سازی قاب پشت و پاها
تنظیم تناسب صندلی
پایان صندلی سوم
پر کردن دفاتر
شروع یخچال
تکمیل یخچال
Extrude Along a Path
اتمام شیر آب
آغاز ماشین قهوه
اتمام ماشین قهوه
ایجاد سقف های ریزشی
مدل سازی چراغ های آویز آشپزخانه
ایجاد چراغ های آویزان بزرگ
مدل سازی دریچه های هوا
قرار دادن چراغ قوطی
مدل سازی شیشه اتاق کنفرانس
افزودن شیشه برای دفاتر
نقشه برداری UV صحنه:
نقشه برداری UV میزهای اداری
نقشه برداری از مدفوع UV
نقشه برداری UV صندلی های اتاق کنفرانس
ایجاد UV برای جداول انتهایی
کار روی صندلی و مبل
صندلی، چراغ ها، و سقف کشویی
چراغ آشپزخانه و چراغ قوطی
نقشه برداری UV آشپزخانه
اتمام نقشه برداری UV
تکسچرینگ با Substance Painter:
صادرات به مواد نقاش
واردات مواد پینتر
صادرات بافت خارج از مواد نقاش
پایان میز پایان و شروع صندلی
تکسچر کردن صندلی
آماده سازی قهوه ساز برای صادرات
تکسچر کردن دستگاه قهوه
افزودن یک بافت تصویر در Substance Painter
ایجاد رنگ های ورتکس برای چراغ های آویزان
ایجاد و به کارگیری یک بافت تابشی
بحث مختصری از جهت هنجارها
استفاده از کانال Opacity در Substance Painter
استفاده از کانال آلفا در بلندر
تنظیم تحمل ماسک در Substance Painter
نمونهبرداری از رنگها در Substance Painter
صادرات چند شیء به عنوان یک FBX منفرد
تکسچرینگ پیشخوان و لوازم آشپزخانه
صادرات بافت برای چندین شی
استفاده از بافت ها در اشیاء_آشپزخانه
ترفندهای انتخاب هنگام استفاده از رنگ های ورتکس
لایه ها را در Substance Painter کپی و جایگذاری کنید
استفاده از افزونه Node Wrangler در Blender
آماده سازی کف ها برای بافت
تکسچر کردن طبقات
نورپردازی و رندر صحنه:
افزودن نور به صحنه
افزودن مواد شیشه ای
رندر با چرخه ها
استفاده از گره Denoise
در حال رندر با Eevee
نتیجه گیری
سخنرانی پاداش:
سخنرانی پاداش: انعکاس Cubmaps در Eevee
سخنرانی جایزه: خودکار UV Unwrap در Substance Painter
Scene Creation with Blender and Substance Painter
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یک اتاق سبک ویکتوریایی را با Blender and Substance Painter بسازید
Blender Strategies for Modeling and Texturing
دوره یادگیری کاراکتر سازی در Blender 2.8
Create a Victorian Room with Blender and Substance Painter
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
آموزش مصور سازی های معماری با Blender and Substance Painter
Create a Classic Speedster with Blender
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
Blender 3 Motorcycle Creation