در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Photogrammetry تبدیل به بخش جدایی ناپذیر از صنعت 3D شده است، به ویژه هنگامی که آن را به ایجاد شخصیت های دیجیتال برای فیلم، تلویزیون و بازی ها می آید. در این کارگاه 5.5 ساعته، آدم بهار، هنرمند 3D با تجربه 3D و مدلساز صورت، مقدمه ای عمیق برای فتوگرامتری را فراهم می کند، با تمرکز بر استفاده از اسکن سر یک دوربین. موضوعات موجود در این کارگاه، اصول عکاسی، کیت های ضبط و الگوهای عکسبرداری را برای گرفتن اسکن سر پوشش می دهند؛ به علاوه استفاده از موارد، نمونه ها، و محدودیت های مربوطه.
Adam یک رویکرد چریکی را برای ضبط سر های 3D با استفاده از اسکن سر تک دوربین می گیرد. فرآیند کامل او قبل از پردازش تصاویر حاصل شده در Lightroom نشان داده شده است. با این جریان کاری خاص، Agisoft MetaShape برای پردازش داده های اسکن معرفی شده است، قبل از اینکه کار پاکسازی مش در Zbrush شروع شود. آدم پس از آن به اشتراک می گذارد چگونه توپولوژی سفارشی خود را در Zbrush با استفاده از بسته بندی، و همچنین نحوه حذف هر گونه جزئیات بافت ناخواسته با استفاده از ترکیبی از فتوشاپ و ماری. بخش نهایی کارگاه چگونگی بهینه سازی داده های اسکن را به یک نقطه ای که می تواند برای هر خطای توسعه شخصیتی جامد استفاده شود، بررسی می کند.
عنوان اصلی : CREATING DIGITAL DOUBLES WITH SINGLE-CAMERA PHOTOGRAMMETRY
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 نظریه Photogrammetry
02 پیش پردازش تصاویر در Lightroom
اطلاعات پردازش اسکن 03 در Agisoft Metashape
04 پاکسازی پاکسازی در zbrush
05 بسته بندی توپولوژی سفارشی با استفاده از بسته بندی
06 Cleanup & Reprojection در Zbrush - قسمت 1
07 پاکسازی و تجاوز در zbrush - قسمت 2
08 Cleanup & Reprojection در Zbrush - قسمت 3
09 طوفان بافت در MetaShape
10 تمیز کردن بافت در فتوشاپ
11 پاکسازی بافت در ماری
12 ایجاد یک نقشه برتر در فتوشاپ
13 نهایی کردن مدل در zbrush
CREATING DIGITAL DOUBLES WITH SINGLE-CAMERA PHOTOGRAMMETRY
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.