در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
الگوهای طراحی در جاوا OOP برای معماری نرم افزار پروژه های جاوا با استفاده از الگوهای طراحی GOF با هدف جاوا UML
عنوان اصلی : Design Patterns in Java OOP for Java Projects & Architecture
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ارجاع الگوهای طراحی نرم افزار
الگوهای طراحی:
تاریخچه الگوهای طراحی
توصیف الگوهای طراحی
کاتالوگ الگوهای طراحی
طبقه بندی الگوهای طراحی
مسابقه - معرفی الگوهای طراحی
الگوهای طراحی خلاقیت:
مسابقه - کارخانه انتزاعی
مشکل طراحی - 1
الگوی طراحی سازنده
الگوی طراحی سازنده در جاوا
مسابقه - سازنده
مشکل طراحی - 2
الگوی طراحی روش کارخانه
الگوی طراحی روش کارخانه در جاوا
مسابقه - روش کارخانه
مشکل طراحی - 3
الگوی طراحی نمونه اولیه
الگوی طراحی نمونه اولیه در جاوا
مسابقه - نمونه اولیه
مشکل طراحی - 4
الگوی طراحی Singleton
الگوی طراحی Singleton در جاوا
مسابقه - Singleton
مشکل طراحی - 5
مسابقه در مورد الگوهای خلاق
منبع الگوهای خلاق
بررسی شما مهم است!
الگوهای ساختاری:
آداپتور
توضیح منبع ساختار آداپتور
مسابقه - آداپتور
مشکل طراحی - 6
پل
توضیح منبع ساختار پل
مسابقه - پل
مشکل طراحی - 7
کامپوزیت
توضیح منبع ساختار کامپوزیت
مسابقه - کامپوزیت
مشکل طراحی - 8
دکوراتور
توضیح منبع ساختار دکوراتور
مسابقه - دکوراتور
مشکل طراحی - 9
نمای
توضیح منبع ساختار نمای
مسابقه - نمای
مشکل طراحی - 10
وزن پرواز
توضیح منبع ساختار وزن
مسابقه - وزن پرواز
مشکل طراحی - 11
پروکسی
توضیح منبع ساختار پروکسی
مسابقه - پروکسی
مشکل طراحی - 12
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 2
منبع الگوهای ساختاری
الگوهای رفتاری:
زنجیره ای مسئولیت
توضیحات زنجیره ای از منبع ساختار مسئولیت
مسابقه - زنجیره ای مسئولیت
مشکل طراحی - 13
فرمان
توضیح منبع ساختار فرمان
مسابقه - فرمان
مشکل طراحی - 14
مترجم
توضیح منبع ساختار مترجم
مسابقه - مترجم
iterator
توضیح منبع ساختار تکرار
مسابقه - تکرار
واسطه
توضیح منبع ساختار واسطه
مسابقه - واسطه
مشکل طراحی - 17
یادداشت
توضیح منبع ساختار یادداشت
مسابقه - یادداشت
مشکل طراحی - 18
ناظر
توضیح منبع ساختار ناظر
مسابقه - Observer
مشکل طراحی - 19
حالت
توضیح منبع ساختار دولت
مسابقه - ایالت
استراتژی
توضیح منبع ساختار استراتژی
مسابقه - استراتژی
مشکل طراحی - 21
روش الگوی
توضیح منبع ساختار روش الگوی
مسابقه - روش الگوی
مشکل طراحی - 22
بازدید کننده
توضیح منبع ساختار بازدید کننده
مسابقه - بازدید کننده
مشکل طراحی - 23
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 2
منبع الگوهای رفتاری
مطالعه موردی Sysman - محصول مدیریت سیستم:
مقدمه
الزامات
طراحی
مشکلات طراحی 1-4
مشکلات طراحی 9-12
مشکلات طراحی 13-16
مشکلات طراحی 17-20
مشکلات طراحی 21-23
سخنرانی جایزه:
دوره توصیه شده و در دوره های دیگر من
Design Patterns in Java OOP for Java Projects & Architecture
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Makefile و GNU برای پروژه های C/C ++ در سیستم های لینوکس
Java OOP : برنامه نویسی شی گرا برای پروژه های جاوا
مبانی C# برای مبتدیان : کدنویسی سی شارپ در و دات نت
PHP OOP: برنامه نویسی شی گرا برای پروژه های PHP
الگوهای طراحی در OOP JavaScript برای پروژه ها ، مصاحبه های شغلی
برنامه نویسی شی گرا در زبان C#
الگوهای طراحی در C ++ OOP UML برای پروژه ها و معماری
JavaScript پیشرفته برای پروژه ها و موفق شدن در مصاحبه های شغلی
برنامه نویسی پیشرفته جاوا ، چند رشته ای برای پروژه های جاوا
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار