وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار

سرفصل های دوره

الگوهای طراحی در C# OOP .NET برای C# پروژه های معماری نرم افزار با استفاده از الگوهای طراحی GOF تجزیه و تحلیل سیستم UML OOP

عنوان اصلی : Design Patterns In C# for Software Projects & Architecture

سرفصل های دوره :

مقدمه:
ارجاع الگوهای طراحی نرم افزار
الگوهای طراحی:
تاریخچه الگوهای طراحی
توصیف الگوهای طراحی
کاتالوگ الگوهای طراحی
طبقه بندی الگوهای طراحی
مسابقه - معرفی الگوهای طراحی
الگوهای طراحی خلاقیت:
مسابقه 1 - کارخانه انتزاعی
مشکل طراحی - 1
الگوی طراحی سازنده
الگوی طراحی سازنده در C#
مسابقه - سازنده
مشکل طراحی - 2
الگوی طراحی روش کارخانه
الگوی طراحی روش کارخانه در C#
مسابقه - روش کارخانه
مشکل طراحی - 3
الگوی طراحی نمونه اولیه
الگوی طراحی نمونه اولیه در C#
مسابقه - نمونه اولیه
مشکل طراحی - 4
الگوی طراحی Singleton
الگوی طراحی Singleton در C#
مسابقه - Singleton
مشکل طراحی - 5
مسابقه در مورد الگوهای خلاق
منبع الگوهای خلاق
بررسی شما مهم است!
الگوهای ساختاری:
آداپتور
توضیح منبع ساختار آداپتور
مسابقه - آداپتور
مشکل طراحی - 6
پل
توضیح منبع ساختار پل
مسابقه - پل
مشکل طراحی - 7
کامپوزیت
توضیح منبع ساختار کامپوزیت
مسابقه - کامپوزیت
مشکل طراحی - 8
دکوراتور
توضیح منبع ساختار دکوراتور
مسابقه - دکوراتور
مشکل طراحی - 9
نمای
توضیح منبع ساختار نمای
مسابقه - نمای
مشکل طراحی - 10
وزن پرواز
توضیح منبع ساختار وزن
مسابقه - وزن پرواز
مشکل طراحی - 11
پروکسی
توضیح منبع ساختار پروکسی
مسابقه - پروکسی
مشکل طراحی - 12
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 2
منبع الگوهای ساختاری
الگوهای رفتاری:
زنجیره ای مسئولیت
توضیحات زنجیره ای از منبع ساختار مسئولیت
مسابقه - زنجیره ای مسئولیت
مشکل طراحی - 13
فرمان
توضیح منبع ساختار فرمان
مسابقه - فرمان
مشکل طراحی - 14
مترجم
توضیح منبع ساختار مترجم
مسابقه - مترجم
iterator
توضیح منبع ساختار تکرار
مسابقه - تکرار
واسطه
توضیح منبع ساختار واسطه
مسابقه - واسطه
مشکل طراحی - 17
یادداشت
توضیح منبع ساختار یادداشت
یادداشت مسابقه
مشکل طراحی - 18
ناظر
توضیح منبع ساختار ناظر
مسابقه - Observer
مشکل طراحی - 19
حالت
توضیح منبع ساختار دولت
مسابقه - ایالت
استراتژی
توضیح منبع ساختار استراتژی
مسابقه - استراتژی
مشکل طراحی - 21
روش الگوی
توضیح منبع ساختار روش الگوی
مسابقه - روش الگوی
مشکل طراحی - 22
بازدید کننده
توضیح منبع ساختار بازدید کننده
مسابقه - بازدید کننده
مشکل طراحی - 23
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 2
منبع الگوهای رفتاری
مطالعه موردی Sysman - محصول مدیریت سیستم:
مقدمه
الزامات
طراحی
مشکلات طراحی 1-4
مشکلات طراحی 9-12
مشکلات طراحی 13-16
مشکلات طراحی 17-20
مشکلات طراحی 21-23
سخنرانی جایزه:
دوره توصیه شده و در دوره های دیگر من

نمایش سرفصل های انگلیسی

Design Patterns In C# for Software Projects & Architecture

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: UD26225
حجم: 817 مگابایت
مدت زمان: 317 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1401
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار 1
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار 2
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار 3
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار 4
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار 5
الگوهای طراحی در C# برای پروژه های نرم افزاری و معماری نرم افزار 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید