در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با ماری و سابستنس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Texturing Tutorial in Mari and Substance Designer - For Production By Zak Boxall
قسمت 1 - درجه بندی مرجع
قسمت 2- حذف سایه ها و هایلایت ها و ساختن کاشی ها
قسمت 3 - مقدمه ای بر رابط Mari و گره گراف اولیه
قسمت 4 - وارد کردن کاشی ها به مدل
قسمت 5 - پیش بینی مرجع
قسمت 6 - تطبیق مرجع نزدیکتر
قسمت 7 - نقشه های کاربرد پخت در مواد و ساخت لبه
قسمت 8 - تولید ماسک در Substance Designer
قسمت 9 - تولید جابجایی در طراح مواد
قسمت 10 - تولید نقشه رنگی در Substance Designer
قسمت 11 - ادغام کاشی طراح مواد در مدل
قسمت 12 - خانه داری گراف گره و نقاشی ماسک برای lookdev
قسمت 13 - تطبیق مرجع نزدیکتر و افزودن جزئیات به نقشه رنگی
قسمت 14 - ماسک خاک نقاشی
قسمت 15 - ماسک دوده رنگ آمیزی موتور
قسمت 16 - نقاشی با جابجایی گسترده
قسمت 17 - رنگ آمیزی ناهمواری های خاص
قسمت 18 - جابجایی ریز نقاشی
قسمت 19 - راه اندازی کانال برای صادرات
قسمت 20 - صادرات بافت
Texturing Tutorial in Mari and Substance Designer - For Production By Zak Boxall
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.