در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی ضمن ریگینگ یک کاراکتر کارتونی در مایا با ابزارهای Rigging در این نرم افزار آشنا شده و از آن ها استفاده خواهید کرد.
عنوان اصلی : Rigging a Cartoon Character in Maya
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
مفروضات و الزامات مدل
1. ایجاد مفاصل کششی
نظریه کشش پایه
تنظیم مفاصل پا
اندازه گیری زنجیره های مفصلی
ایجاد کشش با استفاده از عبارات
ایجاد کشش در Node Editor
نهایی کردن زنجیر پا
2. ایجاد ستون فقرات کششی
کشیدن مفاصل لگن و ستون فقرات
اضافه کردن کنترلر به لگن و ستون فقرات
اضافه کردن کشش ستون فقرات
3. راه اندازی FK/IK Switching
تئوری اصلی سوئیچینگ FK/IK
راه اندازی اتصالات و کنترلرها
سیم کشی دکل FK/IK
اضافه کردن در کشش
نهایی کردن بازو
4. پوست و ترکیب اشکال
دستکاری چهره ها با شکل های ترکیبی
ایجاد کنترل فک با مفاصل
پوست انداختن شخصیت
تنظیم وزن پوست
5. اصلاح صورت
ایجاد کنترل برای انیمیشن صورت
کنترل پلک ها
سیم کشی لغزنده های سفارشی
سیم کشی کنترل های دو طرفه ساده
سیم کشی پیچیده کنترل دو طرفه
خنثی کردن چشم ها
کنترل دندان ها
6. تست کردن
تمیز کردن دکل
متحرک سازی یک تست ساده
نتیجه
مراحل بعدی
Rigging a Cartoon Character in Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره هفتگی انیمیشن سازی و Rigging سه بعدی
آموزش استفاده از 3Ds Max در معماری
آموزش نورپردازی و رندر فضای داخلی با 3Ds Max, V-Ray
آموزش ریگینگ چهره در Maya
کورس یادگیری کامل Maya 2022
آموزش جامع SketchUp 2013
آموزش Rigging کاراکترها در نرم افزار 3Ds Max
آموزش ریگینگ کاراکترها در Maya
آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender
آموزش کار با دوربین سه بعدی نرم افزار 3Ds Max