در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

در این دوره آموزشی ضمن ریگینگ یک کاراکتر کارتونی در مایا با ابزارهای Rigging در این نرم افزار آشنا شده و از آن ها استفاده خواهید کرد.
عنوان اصلی : Rigging a Cartoon Character in Maya
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
مفروضات و الزامات مدل
1. ایجاد مفاصل کششی
نظریه کشش پایه
تنظیم مفاصل پا
اندازه گیری زنجیره های مفصلی
ایجاد کشش با استفاده از عبارات
ایجاد کشش در Node Editor
نهایی کردن زنجیر پا
2. ایجاد ستون فقرات کششی
کشیدن مفاصل لگن و ستون فقرات
اضافه کردن کنترلر به لگن و ستون فقرات
اضافه کردن کشش ستون فقرات
3. راه اندازی FK/IK Switching
تئوری اصلی سوئیچینگ FK/IK
راه اندازی اتصالات و کنترلرها
سیم کشی دکل FK/IK
اضافه کردن در کشش
نهایی کردن بازو
4. پوست و ترکیب اشکال
دستکاری چهره ها با شکل های ترکیبی
ایجاد کنترل فک با مفاصل
پوست انداختن شخصیت
تنظیم وزن پوست
5. اصلاح صورت
ایجاد کنترل برای انیمیشن صورت
کنترل پلک ها
سیم کشی لغزنده های سفارشی
سیم کشی کنترل های دو طرفه ساده
سیم کشی پیچیده کنترل دو طرفه
خنثی کردن چشم ها
کنترل دندان ها
6. تست کردن
تمیز کردن دکل
متحرک سازی یک تست ساده
نتیجه
مراحل بعدی
Rigging a Cartoon Character in Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش کامل کار با Maya 2020

آموزش رندر و نورپردازی فضای خارجی در Maya با موتور رندر Arnold

فیلم یادگیری کامل مایا و آرنولد

آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender

آموزش طراحی و مدل سازی داخلی یک منزل مسکونی با 3Ds Max و V-Ray

آموزش ریگینگ کاراکترها در Maya

آموزش دیالوگ سازی برای انیمیشن ها

دوره یادگیری مایا 2019

آموزش نکات و ترفندهای کار با Unreal Engine

کورس یادگیری کامل Maya 2022
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها