در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور ریگینگ و فرآیندهای مربوط به آن را در 3ds Max انجام دهید.
عنوان اصلی : Introduction to Rigging in 3ds Max
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
قراردادهای نامگذاری
ابتدایی ترین شکل تقلب
تغییر محور یک شی
ایجاد سیستم های استخوانی
کار با ابزارهای ویرایش استخوان
سیستم های استخوانی آینه ای
رنگ آمیزی استخوان ها
ابزارهای تنظیم باله
خواص جسم استخوانی
نگاهی به حل کننده اندام های سلام، اچ دی و آی کی
ایجاد یک IK Rig پیشرفته
حل کننده Spline IK
استفاده از گروه ها
کنترل موقعیت یک شی با محدودیت موقعیت
دستکاری چرخش یک شی با محدودیت جهت
ایجاد پارامترهای سفارشی / پارامترهای سیم کشی
مدیر واکنش
نگاهی به دکل پیچشی که خواهیم ساخت
شروع در ما Twist Rig
کار با عبارات
سفارش محور
تغییر شکل اجسام با 3ds Max's Ffd Modifier
هندسه پوست به اشیاء پاکت
اصلاح تغییر شکل های پوستی
Mirroring Weights در 3ds Max
صادرات وزن پوست
افزایش سرعت پخش انیمیشن با فرمت جدید Gpoly 3ds Max
ایجاد یک عضله سفارشی
استفاده از عضلات سفارشی ما
اصلاح کننده مورف
سفارشی کردن رابط 3ds Max
Introduction to Rigging in 3ds Max
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.