در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با Shader Graph و کاربرد آن در بازی سازی آشنا شده و از آن به همراه مدرس دوره در نرم افزار یونیتی استفاده خواهید کرد.
عنوان اصلی : Introduction to Shader Graph in Unity
بررسی اجمالی دوره
شیدر چیست؟
ویرایش سایه زن مبتنی بر گره
با استفاده از Shader Graph
گره ها در مقابل کد
رئوس متحرک و خط لوله گرافیکی
خط لوله رندر قابل اسکریپت
انتقال پروژه خود به SRP سبک
بلوک های ساختمان گراف سایه زن
تغذیه داده ها به گره اصلی PBR
متحرک سازی با زمان
دستکاری اشعه ماوراء بنفش
زیرگراف ها
شفافیت
نحوه یافتن گره های بیشتر
سایه بان برفی
جابجایی سایه بان برف
عملکرد و اشکال زدایی
انتقال پروژه به HDRP
Introduction to Shader Graph in Unity
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.