جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: How To Sound Like The Weeknd - 139,000 تومان
در این دوره آموزشی قدم به قدم با تک تک موتورهای رندر و برنامه های رندر که می توان از آن ها برای رندرهای معماری و رندر محصولات و کالاها استفاده کرد آشنا شده و با آن ها کار خواهید کرد.
عنوان اصلی : Rendering Engines for Product and Industrial Visualization
معرفی
بهترین موتور رندر را انتخاب کنید
با فایل های تمرین کار کنید
1. مقدمه ای بر رندرهای زمان واقعی
زمان واقعی در مقابل رندرهای آفلاین
Unreal Engine را اجرا کنید
با استفاده از Datasmith به Unreal صادر کنید
با استفاده از Datasmith به Unreal وارد کنید
چراغ های اصلی را در Unreal Engine اضافه کنید
بازتاب ها و پس پردازش را در Unreal اضافه کنید
چراغ های پخت و جلوه های پس از فرآیند
عکس های فوری و رندر نهایی
مواد مه و PBR ایجاد کنید
مقدمه ای بر رابط Unity 3D
یک صحنه را از 3ds Max صادر کنید
یک صحنه را به Unity 3D وارد کنید
نورها را در یک صحنه تنظیم کنید
نورها و بازتاب های بیشتری بسازید
اضافه کردن کنترل های دوربین
از جلوه های پس از پردازش استفاده کنید
از مواد PBR استفاده کنید
خلاصه ای از Unreal و Unity
2. مقدمه ای بر رندرهای آفلاین
V-Ray را تنظیم کنید
دوربین فیزیکی V-Ray را کاوش کنید
با نورهای V-Ray Sun و V-Ray آشنا شوید
از نور HDRI و جلوه های بافر فریم وی ری استفاده کنید
مواد V-Ray و IPR را بشناسید
عناصر رندر کامپوزیت در فتوشاپ
رندر آرنولد را راه اندازی کنید
یک دوربین آرنولد بسازید
چراغ های آرنولد را جمع آوری کنید
اضافه کردن نور HDRI
مواد را در آرنولد کاوش کنید
نویز را حذف کنید و رندر را نهایی کنید
Redshift را تنظیم کنید
چراغ های Redshift را درک کنید
گنبد و چراغ های IES را کاوش کنید
از پیش تنظیم مواد Redshift استفاده کنید
رندر نهایی را آماده کنید
خلاصه ای از رندرهای V-Ray، Arnold و Redshift
3. مقدمه ای بر ابزارهای رندر سریع
مقدمه ای بر KeyShot
متحرک سازی و رندر در KeyShot
مروری بر کیسه ابزار Marmoset
نتیجه
Rendering Engines for Product and Industrial Visualization
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.