در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مدیریت تعارض ها یاد می گیرید.
عنوان اصلی : How to Proactively Manage Conflict as an Employee
معرفی:
کار از طریق تعارض
1. مبانی تضاد:
تعریف تعارض
تعارض در مقابل قلدری
تعارض و نیاز به مداخله خارجی
2. غلبه بر تعارض با همکاران:
وقتی یک همکار چک می کند چه باید کرد
چگونه محترمانه بر «نه» غلبه کنیم
چگونه تنش فردی و تیمی را حل کنیم
چگونه از یک مبارزه بی پایان اجتناب کنیم
3. تعارض و خود رهبری:
مدیریت تعارض با رئیس خود
رهبر همتا بودن در یک محیط پر هرج و مرج
وقتی تضاد با ارزش های شما در تضاد است
نتیجه:
مدیریت تعارض را تمرین کنید
How to Proactively Manage Conflict as an Employee
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.