در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش قدم به قدم یاد می گیرید که چطور کاراکترهای حشره و عنکبوت را در نرم افزار Blender مدل سازی کرده و همچنین انجام فرآیندهای texturing بر روی آن ها را نیز یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Blender 2.81 - Spiders and insects creation from scratch
فصل 1 - مدل سازی عنکبوت:
1.1-مقدمه
1.2-درج تصاویر مرجع
1.3-مدل سازی بدنه
1.4-اضافه کردن جزئیات
1.5-مدل سازی پایه اول
1.6- پاهای دیگر را تطبیق دهید
1.7- اتصال به بدن را ایجاد کنید
1.8-مدل سازی pedipalp
1.9-مدل سازی چشم
1.10-افزودن چین و تقسیم
فصل 2 - UV-Mapping و بافت :
2.1-مدل را باز کنید
2.2-نقشه UV را ویرایش کنید
2.3-رنگ بافت با شابلون
2.4-رنگ بافت با ابزار کلون
2.5- اصلاحات با ابزار رنگ
2.6-ایجاد شیدر
فصل 3 - ایجاد ذرات مو:
3.1-ایجاد سیستم ذرات اصلی
3.2- ایجاد سیستم ذرات دوم
ایجاد سایه زن 3.3 ذرات
فصل 4 - تقلب:
4.1-ایجاد آرمیچر پایه
4.2-تنظیم محدودیت ها
4.3-تنظیم اشکال سفارشی
4.4-نمایش مدل
فصل 5 - انیمیشن :
5.1-سیکل پیاده روی پایه
5.2- تغییرات چرخه پیاده روی
5.3-میکس انیمیشن ها
فصل 6 - رندر نهایی در Blender:
6.1-ایجاد استودیو
6.2-ترکیب
6.3-شات زیبایی واقعی
فصل 7 - صادرات در یونیتی:
7.1-صادرات فایل های FBX در بلندر
7.2-Import in Unity
7.3-معرفی فایل های اضافی
Blender 2.81 - Spiders and insects creation from scratch
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.