در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی کار با همه امکانات سیستم ذرات نرم افزار هودینی را یاد گرفته و در پروژه های واقعی تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : Impact-Based Dust Volumetrics in Houdini
کلاس 1: محیط کار خود را آماده کنید
کلاس 2: گردش کار خود را پیش بینی و ایجاد کنید
کلاس 3: راه اندازی منبع یابی حجم
کلاس 4: گام برداشتن و نحوه اجتناب از آن
کلاس 5: افزودن تغییرات و کنترل های بیشتر - قسمت 1
کلاس 6: افزودن تغییرات و کنترل های بیشتر - قسمت 2
کلاس 7: مسدود کردن شبیه سازی
کلاس 8: ذخیره اولیه حجم و تست رندر
کلاس 9: خودکار کردن گردش کار خود با HOUDINI
کلاس 10: برخورد
کلاس 11: بهبود شبیه سازی - بخش اول
کلاس 12: بهبود شبیه سازی - قسمت 2
کلاس 13: نورپردازی برای اثرات گرد و غبار
کلاس 14: سایه زدن حجم با PYRO SHADER
کلاس 15: AOVS، سایه ها و پاس های فنی
کلاس 16: تطبیق شبیه سازی خود با توجه به جهت هنری
کلاس 17: قسمت دوم و تنظیمات نهایی را مجدداً باز می گرداند
BRUNO EBE
Impact-Based Dust Volumetrics in Houdini
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.