در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور از امکانات و ابزارهای آنریل انجین برای ساخت محیط های یک بازی یا انیمیشن استفاده کنید.
عنوان اصلی : Building a Stylized Environment with Martin Teichmann
01. مقدمه
02. آماده سازی 3Ds Max And Tips
03. مراجع
04. Blockmesh قسمت 1
05. Blockmesh قسمت 2
06. Blockmesh قسمت 3
07. Blockmesh قسمت 4
08. ماژول ها
09. مدل سازی قوس کوچک قسمت 1
10. مدل سازی قوس کوچک قسمت 2
11. مدل سازی کم قوس کوچک قسمت 1
12. مدل سازی کم قوس کوچک قسمت 2
13. بافت قوس کوچک در مواد
14. بافت سنگ در مواد
15. ماژول ها به پایان رسید
16. نتیجه گیری
01. ایجاد Hi-Poly Rocks در Zbrush
02. ایجاد سنگ های کم پلی در 3Ds Max
03. ایجاد بافت سنگ در طراح مواد
04. کاشی کاری بافت سنگ در طراح مواد
05. Rocks Lod, Col In Unreal
06. نسل زمین در ماشین جهانی
07. ایجاد درخت در فتوشاپ و 3Ds Max
08. واردات درختان در غیر واقعی
09. انیمیشن درختان راس
10. ایجاد علف و سرخس
11. نتیجه گیری
01. ایجاد پروژه غیرواقعی
02. قرار دادن عناصر اصلی
03. اولین مجوز روشنایی
04. قرار دادن عناصر میانی
05. قرار دادن جزئیات قلعه
06. اول پخت
07. ایجاد دارایی های اضافی
08. مواد سنگ - قسمت 1
09. مواد سنگ - قسمت 2
10. رنگ ورتکس راک
11. مصالح سنگ
12. رنگ Castle Vertex
13. نورپردازی پاس و پردازش پست
14. جرم نور
15. پولیش مواد
16. ترفندهای گیم پلی
17. جزئیات
18. ویستا
19. اثرات
20. لهستانی و بهینه سازی
Building a Stylized Environment with Martin Teichmann
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.