در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور مدل سازی ، حجاری و یا همان Sculpting دارایی های گرافیکی یک بازی را در نرم افزار ZBrush انجام دهید.
عنوان اصلی : Sculpting a Game Asset in Blender
معرفی
خوش آمدی
آنچه شما باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. مدل سازی چکش
در حال بارگذاری تصویر پس زمینه
مدل سازی سر چکش
مدل سازی دسته
مدل سازی لوازم جانبی
اتمام چکش
2. UV Mapping The Hammer
نقشه برداری UV سر چکش
نقشه برداری UV دسته
نقشه برداری UV لوازم جانبی
اتمام نقشه UV
سازماندهی و آزمایش نقشه UV
3. مجسمه سازی جزئیات
ایجاد یک نسخه high-poly
اصلاح کننده چند رزولوشن
برس مجسمه سازی
برس ماسک
ابزار لنگر
ایجاد جزئیات دقیق
4. پخت و استفاده از بافت
آماده سازی برای پخت نقشه های بافت
پخت نقشه های انسداد طبیعی و محیطی (AO).
واردات و تست در یونیتی
نتیجه
نتیجه گیری و مراحل بعدی
Sculpting a Game Asset in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره یادگیری کاراکتر سازی در Blender 2.8
آموزش مصور سازی های معماری با Blender and Substance Painter
Blender Strategies for Modeling and Texturing
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
Blender 3 Motorcycle Creation
یک شخصیت متحرک را در Blender 2.9 ایجاد کنید
Blender Strategies for Modeling and Texturing
موتور سیکلت کاپیتان آمریکا را با Blender بسازید
فیلم یادگیری کامل UV Mapping در Blender
آموزش ساخت کاراکترهای انیمیشن سازی شده در Blender 2.9