در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
وقتی چند تا موزیک الکترونیک ( EDM ) خوب دارید می توانید تا ابد از دل آن موزیک های جذاب بیرون بکشید. در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور ترک های صوتی قدیمی خودتان و دیگران را وارد نرم افزارهای کامپیوتری کرده و آن ها را نو و مدرن کنید. به اصطلاح دیگر بر پایه آن ها و از دل آن ها موزیک هایی جدید بیرون بکشید.
عنوان اصلی : Bringing New Life to Old Sessions
معرفی :
کریس به شما خوشامد می گوید و یک مرور مختصر از کارگردانی سریال به شما ارائه می دهد.
قبل و بعد از Playthrough:
کریس شما را از طریق نسخه ی نمایشی اصلی سال 2008 راهنمایی می کند و سپس آن را با ترکیب نهایی به روز شده مقایسه می کند.
نسخه اصلی منطق اصلی:
به جلسه منطق اصلی بینظیر نگاهی بیندازید و صداهای ضعیف و همچنین عناصر ترکیبی جالب آن را احساس کنید.
آماده سازی قطعات قدیمی:
عناصر موسیقایی را که پتانسیل دارند را بررسی نکنید و ببینید چگونه آنها را برای به روز شدن و تولد دوباره آماده کنید.
ساخت یک ضربات سفارشی. 1:
شروع به ساخت درام ضربه زدن سفارشی خود برای مسیر کنید. به تعریف و وارد کردن تونالیتههای ضربات مختلف برای ویرایش و لایهبندی نگاه کنید.
ساخت یک ضربات سفارشی. 2:
برای ساختن یک ضربه جدید، اکنون نمونه ها را در مقابل یکدیگر تست می کنید و پردازش آنها را شروع می کنید.
ساخت یک ضربات سفارشی. 3:
در نهایت، نحوه رندر کردن ضربه جدید خود را ببینید و به برخی از فرآیندهای اضافی نگاه کنید تا مطمئن شوید آنچه ایجاد شده برای ترکیب جدید کار می کند.
Kick Sub Relationship Pt. 1:
شروع به یافتن آن رابطه مهم ضربه/ساب کنید و ضربه جدید خود را وارد کنید و آن را در داخل DAW قرار دهید تا از حداکثر پتانسیل قبل از افزودن ساب بیس اطمینان حاصل کنید.
Kick Sub Relationship Pt. 2:
اکنون به گزینه هایی برای ساخت صدای زیر باس با سینت و همچنین برنامه نویسی و پردازش آن خواهیم پرداخت.
Kick Sub Relationship Pt. 3:
نحوه رندر کردن یک فایل صوتی را بیابید و با استفاده از فشرده سازی زنجیره جانبی شروع به کار با درام ضربه ای خود کنید.
Kick Sub Relationship Pt. 4:
اکنون با برخی از افکتهای کانال اصلی آزمایش کنید تا بشنوید که پس از مسترینگ، ترکیب ضربهای/فرعی چگونه به نظر میرسد.
تست Master FX:
در این ویدیو، نگاهی دقیقتر به ترکیبهای مختلف پلاگین کانال اصلی بیندازید تا احساس کنید که یک کمبوی ساده ضربه/زیر/پرکاشن پس از یک پاس مسترینگ چگونه به نظر میرسد.
عناصر جدید: اسید سنتز:
با وجود بیشتر ستونهای ریتمیک، اکنون به عناصر جدید نگاه میکنیم تا شروع به اضافه کردن یک عنصر هارمونیک و بافتی به آهنگ از طریق یک ترکیب اسیدی کنیم.
عناصر جدید: کوبه ای ساده:
حالا بیایید چند حلقه کوبه ای ساده بیاوریم و شروع به قرار دادن آنها برای ایجاد ترکیب درام خود کنیم.
عناصر جدید: فانک باس:
بسیار شبیه به ترکیب اسیدی میان رده، ما قصد داریم یک باس جدید برای بافت و درایو اضافه ایجاد کنیم.
نکته ای سریع در مورد گردش کار:
در اینجا، کریس نکاتی را برای حفظ جهت خود، ایجاد عینیت در کار، و حفظ احساس آرامش از پروژه خود پیشنهاد می کند.
در نظر گرفتن سهام Pt. 1:
با ضربه / ساب، برخی از عناصر پرکاشن و برخی عناصر هارمونیک در جای خود، اکنون به آنچه تا کنون انجام داده ایم فکر کنید. همچنین، قبل از حرکت به جلو، یک رویکرد متفاوت را برای خط بیس امتحان می کنیم.
در نظر گرفتن سهام Pt. 2:
هنوز قبل از رسیدن به تنظیم یا عناصر ترکیبی، در حال تجزیه و تحلیل جایی که ما با قطعات فعلی خود هستیم، روی شماره گیری قطعات کوبه ای تاکید شده است.
در نظر گرفتن سهام Pt. 3:
حالا ما آخرین پاس را روی عناصر ضربه و باس می زنیم و آنها را در مقابل یکدیگر تست می کنیم، آخرین تغییرات را انجام می دهیم تا مطمئن شویم همه عناصر فعلی کار می کنند و نیازی به تجدید نظر مجدد نخواهیم داشت.
تنظیم از طریق الگوی آهنگ Pt. 1:
اکنون بیایید با ارجاع به آهنگهای نهایی هنرمندان دیگر به روشهایی نگاه کنیم تا سازههایی را که با آنها موفق بودهاند، به کار ببریم.
تنظیم از طریق الگوی آهنگ Pt. 2:
اکنون که در جلسه خود یک قالب الگو داریم، بیایید ترتیب آن را تجزیه و تحلیل کنیم و یک تراک نشانگر را به عنوان یک نمای کلی سریع که به راحتی می توانیم دنبال کنیم ایجاد کنیم.
تنظیم از طریق الگوی آهنگ Pt. 3:
در اینجا با استفاده از نشانگرهایی که از مسیر الگو ایجاد کردهایم، از جمله پر کردن و انتقال، ترتیب اولیه مسیر را آغاز میکنیم.
زندگی جدید: اتوماسیون فیلتر:
با توجه به اینکه عناصر اصلی ما به خوبی کار می کنند، بیایید با استفاده از اتوماسیون فیلتر، نقش ترکیب اسید را به حداکثر برسانیم.
New Life: Mid Synth Dilemma:
از آنجایی که این خط مید سینت در نسخه اصلی بود، ما در تلاش بودیم به آن جان تازه ای ببخشیم، با این حال، معلوم شد که این سینت ممکن است دیگر کار نکند.
New Life: Summing Percussion:
عناصر پرکاشن ما شکل گرفته اند و به خوبی با هم ترکیب شده اند، اما بیایید اکنون آنها را جمع کنیم و بیشتر آنها را پردازش کنیم تا کمی بافت، درخشش و حرکت بیشتر نمایان شود.
New Life: Clap Treats:
برای نهایی کردن شیار درام، میخواهیم صدای کف زدن را روی بکبیت اضافه کنیم و به برخی از گزینههای پردازش نگاه کنیم.
قبل از پاس نهایی:
با میکس، تنظیم و عناصر جدید، به کل آهنگ گوش می دهیم و یادداشت برداری می کنیم. در حالت ایدهآل، اگر به همه این یادداشتها بپردازیم، باید مطمئن باشیم که مسیر ما تمام شده است.
بازی نهایی از طریق Pt. 1:
با اجرای آخرین آهنگ ما، کریس از ابتدا تا بخش شکست با ما صحبت می کند.
بازی نهایی از طریق Pt. 2:
اکنون بخش شکست را از آهنگ نهایی جدید تجزیه و تحلیل می کنیم.
بازی نهایی از طریق Pt. 3:
در نهایت، راههایی را برای خروج از خرابی و رسیدن به انتهای مسیر بررسی میکنیم.
Bringing New Life to Old Sessions
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.